Bud Light Backlash درس هایی را در مورد گنجاندن نام تجاری ارائه می دهد

در 14 آوریل، باد لایت با اعلام میهن پرستی به سر و صدایی که پیرامون همکاری خود با اینفلوئنسر ترنس دیلان مولوانی بود، پاسخ داد. بیان «مسئولیت خود در قبال آمریکا»، که به قتل مصرف کنندگانی که به همکاری با مقاومت پاسخ دادند، توجهی نکرد، برخی از مخاطبان را به این سوال برانگیخت که چرا باد لایت مولوینی را به خدمت گرفت، در صورتی که آمادگی محافظت از او را نداشت.

“اگر برندها این مسئولیت را بر عهده نگیرند، پس این سوال پیش می آید که قصد واقعی برند هنگام راه اندازی این کمپین چیست؟” مگ ایمیکو لی (آنها/آنها)، خالق و هنرمندی که با برندهایی از جمله Picsart و Fenty کار کرده است، گفت. “اگر صرفاً برای ایجاد غوغا، تبلیغات یا هر چیز دیگری به غیر از اقدام واقعی برای مبارزه برای ترنس ها و حقوق ترنس ها باشد، آنها در فعالیت های نمایشی شرکت می کنند که امواج تغییری را که جامعه ترنس به آن نیاز دارد ایجاد نخواهد کرد.”