لگو نشان می‌دهد وقتی دختران آنچه را که می‌خواهند بازی می‌کنند چه چیزی ممکن است

اسباب‌بازی‌ساز جهانی لگو، کمپینی را آغاز کرده است که از شیوه بازی دختران دفاع می‌کند و به آنها کمک می‌کند تا با برقراری ارتباط با ستاره‌های زن فوتبال، مگان راپینو، یوکی ناگاساتو، سام کر و آسیسات اوشوالا بر انتظارات اجتماعی غلبه کنند.

بر اساس تحقیقات انجام شده در سال 2022 توسط موسسه Geena Davis، که از 6844 والدین و کودکان 6 تا 14 ساله در چین، جمهوری چک، ژاپن، لهستان، روسیه، بریتانیا و ایالات متحده شنیده شده است، 82 درصد از دختران فکر می‌کنند که این کار خوب است. دختران به بازی فوتبال و برای پسران برای تمرین باله، در مقایسه با تنها 71 درصد از پسران.

این برند برای ترویج حمایت خود از بازی دخترانه بدون محدودیت، فیلمی 1 دقیقه ای با عنوان «بازی ما را حرکت می دهد» منتشر کرده است که در آن دخترانی از سراسر جهان از طریق فعالیت انتخابی خود، خواه فوتبال، بازی، بازی در یک گروه راک، یاد می گیرند و پیشرفت می کنند. یا ساخت با لگو.

روایت فیلم با «بازی ما را به انجام کارهای بزرگ ترغیب می‌کند» آغاز می‌شود، قبل از اینکه در فیلم‌های مختلف نمونه‌هایی از دخترانی که در حال بازی هستند و هر یک از بازیکنان فوتبال در حال ساختن عکس‌های کوتاه هستند، بگذرد.

این فیلم کوتاه در سایت lego.com در دسترس خواهد بود و توسط هر یک از بازیکنان در کانال های رسانه های اجتماعی خود پشتیبانی می شود.

این کمپین به عنوان بخشی از پلتفرم «بازی غیرقابل توقف» لگو تولید شد که هدف آن به چالش کشیدن کلیشه‌های مربوط به بازی و ساختمان خلاقانه است.

این فیلم توسط The Lego Agency APAC، تیم خلاق داخلی Lego Group، و توسط Danielle Katvan، کارگردان 1stAveMachine ساخته شده است.

مجموعه بازی Lego Icons شامل مینی فیگورهای چهار بازیکن فوتبال با هدف دفاع از دستاوردهای بالقوه دختران و زنان در صورت آزادی بازی آزاد و رقابتی منتشر خواهد شد.

تصویر
این مجموعه نمایشی دارای مجسمه های مگان راپینو، یوکی ناگاساتو، سام کر و آسیسات اوشوالا است.لگو