انتهای قیف بازاریابی جایی نیست که شما شروع کنید

در چشم انداز همیشه در حال تحول کسب و کار، موضوعات خاصی همچنان اهمیت ثابتی دارند: قدرت برند، ارتباطات معتبر و زنان در رهبری. برای پیمایش این مفاهیم پویا و کشف اهمیت آنها در دنیای حرفه‌ای امروز، با لارا بالاز، مدیر ارشد فناوری Intuit به گفتگو نشستیم.

بالاز در آخرین قسمت از پادکست The Speed ​​of Culture به مت بریتون، بنیانگذار و مدیر عامل سوزی می پیوندد تا بینش خود را به اشتراک بگذارد. Balazs یک رهبر جهانی بسیار موفق در مدیریت P&L و متخصص در بازاریابی و ارتباطات است.

او با پیشینه گسترده خود در توسعه مشاغل و برندهای چند ملیتی، می داند که چگونه رشد متحول کننده را هدایت کند. قبل از Intuit، Balazs نقش‌های مختلفی از جمله svp و رئیس بازاریابی آمریکای شمالی در Visa و معاون بازاریابی جهانی Prime و آمریکای شمالی در آمازون را بر عهده داشت.

Balazs که به دلیل مشارکت برجسته خود در صنعت بازاریابی شناخته شده است، جوایز معتبر زیادی را به دست آورده است. او به‌عنوان یکی از تأثیرگذارترین CMOهای جهان در فوربس مفتخر شده است و توسط Adweek به عنوان بخشی از CMO Vanguard 2020 شناخته شده است.

نکات کلیدی این قسمت را بررسی کنید تا بیاموزید چگونه به طور معنادار و موثر از قدرت برند استفاده کنید.

نکات کلیدی:

  • 05:04 – 07:31 – ارتباط پایدار قدرت برند – در شرایط اقتصادی کنونی، بسیاری از شرکت‌ها بر رویکرد قیف پایین تاکید دارند و قدرت برند را زیر سوال می‌برند. با این حال، پاسخ روشن است: برندها هنوز مهم هستند. بدون شک، بازاریابی عملکرد و استراتژی های پایین قیف بسیار مهم هستند. با این حال، آنها به عنوان نقطه پایانی در سفر بازاریابی عمل می کنند. در مقابل، ساخت برند نقشی اساسی در ایجاد موفقیت بلندمدت ایفا می کند.
  • 07:32 – 10:36 – اهمیت اصالت در ارتباطات تجاری – بالاز به ما یادآوری می کند که متخصصان تجارت فقط انسان هستند. هنگام برخورد با مشتریان نیازی به فرض شخصیت متفاوت نیست. اصالت کلیدی است، و دقیقا به همین دلیل است که صدای کسب و کار شما نقشی حیاتی در شکل دادن به موقعیت و هویت برند شما ایفا می کند. ثبات نیز ضروری است، صرف نظر از اینکه آیا شما b-to-b یا b-to-c هستید.
  • 10:56 – 12:31 – مزایای متقابل منتورینگ و شبکه سازی معکوس – مربیگری و شبکه‌سازی مؤثر، نقش‌های محوری در پیشبرد شغل فرد ایفا می‌کند. دریافت مشاوره از افراد، خواه آنها کارمندان بلندمدت باشند یا بخشی از نسل جوان، امکان تبادلی منحصر به فرد و دوجانبه را فراهم می کند.
  • 25:57 – 27:42 – استقبال از زنان در رهبری – بالاز قهرمان پرشور زنان در نقش های رهبری است. در مراحل اولیه کارش، او خود را به عنوان یکی از معدود زنان حاضر در میز می دید. امروزه، سی سوئیت Intuit از 50 درصد زنان تشکیل شده است. او به تحولی به سوی رهبری اصیل و همدل اشاره کرد – تغییری که زنان نقش مهمی در رهبری داشته اند.