علاقه مندان به طول عمر می خواهند دولت مستقل خود را ایجاد کنند. آنها به رود آیلند چشم دوخته اند.

“[Food and Drug Administration] الزامات افراد یا شرکت ها را وادار می کند تا تحقیقات علمی دقیقی انجام دهند تا نشان دهند که ادعاهایی که دارند در واقع با شواهد علمی پشتیبانی می شوند. او هشدار می‌دهد که بدون آن‌ها، به دنیایی می‌رسیم که شرکت‌ها می‌توانند هر ادعای قدیمی درباره محصولات خود را مطرح کنند. ما نمی‌دانستیم کدام یک کارساز است و مردم ممکن است به طور کلی‌تر اعتمادشان را به این حوزه از دست بدهند.

«آیا شرکت‌ها باید بتوانند محصولاتی را بدون شواهدی مبنی بر اینکه محصولاتشان برای مصارف پزشکی کار می‌کند، توزیع کنند؟» او می گوید. “پاسخ من منفی است.” به هر حال، مشکلاتی که برای کسانی که داروهای طول عمر تولید می کنند بسیار فراتر از مقررات است، او می گوید: “اینها فقط مشکلات علمی و پزشکی دشواری هستند.”

کریستنسن سایر مشکلات بالقوه در مورد مقررات بلند کردن را تصدیق می کند. اگر نوار را پایین بیاورید [of evidence]او می‌گوید، نتیجه‌گیری منطقی این است که شما شاهد حوادث نامطلوب بیشتری خواهید بود… مرگ‌های احتمالی بیشتری از این چیزها. او همچنین خاطرنشان می‌کند که حتی اگر یک دارو در یک ایالت با طول عمر آزمایش‌های سریع انجام شود، ممکن است توسط سایر حوزه‌های قضایی – از جمله بازیگران اصلی در سراسر جهان مانند اروپا و دولت فدرال ایالات متحده – پذیرفته نشود.

خانه ای در رود آیلند؟

دقیقاً جایی که ممکن است وضعیت طول عمر ایجاد شود در حال حاضر در حال بررسی است. آیون پیشنهاد می‌کند که حامیان می‌توانند رهبری خود را از بنیان‌گذاران پروسپرا بگیرند – یک شهر رمزنگاری که در یک منطقه اقتصادی ویژه در هندوراس راه‌اندازی شده و برای ارائه محیطی با مالیات کم به شرکت‌ها با مقررات «دوستانه نوآوری» طراحی شده است. سازمان دهندگان زوزالو در حال مذاکره با سیاستمداران در مونته نگرو بوده اند، جایی که آنها در حال بررسی امکان ایجاد یک خانه طولانی مدت مشابه برای طرفداران طول عمر هستند.

اساساً کاری که ما می‌خواهیم انجام دهیم این است که مردم را وادار کنیم تا اقدامات سیاسی فعالی انجام دهند، که می‌تواند شامل جابجایی بالقوه به ایالت‌ها و حوزه‌های قضایی خاص در سراسر جهان باشد، بنابراین شما می‌توانید رای دهید و سیاست‌های دولت را تغییر دهید تا به نفع همه مردم باشد. چنگ گفت.

او همچنین احتمال ایجاد یک ایالت طول عمر در ایالات متحده را مطرح کرد، زیرا این کشور میزبان تعداد زیادی از حامیان طول عمر و شرکت های بیوتکنولوژی است که ممکن است مایل به حرکت در سطح بین المللی نباشند. به طور خاص، او مناظر خود را در رود آیلند قرار داده است. این نزدیکی به بوستون، یک مرکز زیست فناوری به خوبی تثبیت شده است. و جمعیت کمی دارد. او گفت که اگر تعداد زیادی از افراد که به فلسفه اخلاقی او اعتقاد داشتند به آنجا نقل مکان کنند، می توانند از قدرت رأی کافی برای تأثیرگذاری در انتخابات شهرداری و ایالت برخوردار باشند. او به حاضران گفت: “پنج تا ده هزار نفر – این تمام چیزی است که ما نیاز داریم.”

اما ساختار دولت ایالات متحده ممکن است این طرح را پیچیده کند. زتلر می گوید: «هیچ ایالتی نمی تواند قوانین فدرال را حذف کند. اینطور نیست که رود آیلند بتواند افراد را … از الزامات FDA معاف کند. این یکی از دلایلی است که سایر شرکت کنندگان پیشنهاد کردند که ایالت جدید در جایی در آمریکای لاتین مانند کاستاریکا واقع شود. هفته بعد از رفتن من، نخست وزیر مونته نگرو قرار بود به زوزالو بیاید. برخی برنامه ریزی کردند تا در «روز مونته نگرو» در مورد ایده دولت طول عمر در آنجا بحث کنند.

نتیجه زوزالو هر چه که باشد، قطعاً یک رویداد جذاب بود که گروه متنوعی از مردم را گرد هم آورد تا درباره ایده‌های جسورانه مبارزه کنند. در طول بازدید کوتاهم، شنیدم که مردم همه چیز را از برندهای مد با طول عمر گرفته تا کریونیک پیشنهاد می کنند.

دیگین به من گفت که برای او، «زندگی در میان افرادی که قبیله تو هستند» یک نکته برجسته است. یکی دیگر از حاضران، که از شش هفته قبل در آنجا حضور داشت، وقتی با او صحبت کردم، زوزالو را به یک مذهب تشبیه کرد. برگزارکنندگان امیدوارند در آینده گردهمایی های مشابه دیگری را نیز برنامه ریزی کنند. آیا نتیجه ای در وضعیت جدیدی برای داروهای افزایش دهنده زندگی ایجاد می شود، باید منتظر بمانیم و ببینیم.