آگهی Save the Children کودکان را در مناطق جنگی به عنوان «تاب آور» نشان می دهد

دو جوان از یک انفجار هولناک در یک میدان شهر جان سالم به در می‌برند و یکدیگر را پیدا می‌کنند و از شرارت – اگر فقط به طور موقت – از طریق دنیای فانتزی خودشان در یک مکان جدید دلخراش برای Save the Children فرار می‌کنند.

اعلان خدمات عمومی که سال گذشته در مرکز شهر لبنان و مناطق اطراف آن فیلمبرداری شد، از سوی کارگردان مارتین د توره و شرکت تولیدی بیکن از طریق آژانس تبلیغاتی POL مستقر در اسلو منتشر شد.

این فیلم دو دقیقه‌ای محیط دلخراش یک منطقه جنگی را با جهانی رویایی که دو کودک به عنوان مکانیسم حواس‌پرتی و دفاعی در ذهن تداعی می‌کنند، تضاد می‌کند.

به گفته شیرین مارلین پاکزامیر، خلاقان از یک «به همان سادگی ساده» کار می‌کردند و هدفشان این بود که موج جدیدی از کمک‌های مالی را برای سازمان جهانی بشردوستانه الهام بخشند «در حالی که کودکان را به شکلی که شایسته آن‌ها هستند به تصویر می‌کشند – به‌عنوان انسان‌های سرسخت و انعطاف‌پذیر». ، مدیر حساب در POL.

موسیقی متن یک نسخه بازسازی شده از «تخیل ناب» است، آهنگ محبوب سال 1971 که توسط جین وایلدر در فیلم Willy Wonka & the Chocolate Factory معروف شد. هنرمند نروژی Frida Ånnevik تجسم جدید را اجرا می کند و به تمایل POL برای خارج کردن موسیقی شناخته شده از بافت آشنا و استفاده از آن برای ایجاد لحن دلخراش ادامه می دهد.

پاک ضمیر گفت، با تکیه بر داستان های واقعی از جوانان در مناطق جنگ زده، خلاقان می خواستند تجربیات خود را “با احترامی که سزاوارشان هستند” بازگو کنند. در طول این فرآیند، ما تمرکز زیادی بر عدم فروش شان و منزلت کودکان نیازمند داشته ایم، بلکه آنها را به گونه ای که واقعاً هستند به تصویر می کشیم – خیلی بیشتر از کودکان نیازمند.

“بازماندگان، مبارزان، خوش بینان”

برای حرکت به جلو، آژانس به نام خود سازمان نگاه کرد و برند Save the Children را حذف کرد تا ماموریت را دقیق‌تر بررسی کند.

واقعاً نجات یک کودک به چه معناست؟ پاکضمیر به Adweek گفت: وقتی بچه ها را نجات می دهید، خیلی بیشتر پس انداز می کنید. “شما در حال نجات بازماندگان، مبارزان و افراد خوش بین هستید. شما رویاها، آینده، تخیل و دوستی هایشان را نجات می دهید.»

این فیلم کوتاه با نام Save the Imagination دنباله‌دار آژانس برای نجات بازماندگان است که پاییز گذشته نمایش داده شد. اولین نقطه، از کارگردان Tomas Jonsgården تا B-Reel Films، برادر و خواهری را دنبال می کند که از شهر بمباران شده خود فرار می کنند و به دنبال پناهگاه امن می گردند.