سرمایه گذاری در انرژی پاک و جریمه حریم خصوصی داده آمازون

پوله که دنیا رو میچرخونه. و وقتی صحبت از انرژی به میان می‌آید، ما شاهد سرمایه‌گذاری بیشتر از هر زمان دیگری هستیم: شرکت‌ها، مؤسسات تحقیقاتی و دولت‌ها همگی در حال سرمایه‌گذاری برای فناوری‌هایی هستند که می‌توانند به قدرت جهانی ما در آینده کمک کنند.

آژانس بین المللی انرژی به تازگی گزارش سالانه خود را در مورد سرمایه گذاری جهانی در انرژی منتشر کرده است که در آن تمام این پول نقد را جمع آوری می کند. جهان شاهد حدود 2.8 تریلیون دلار سرمایه گذاری در انرژی در سال 2022 بود که حدود 1.7 تریلیون دلار از آن صرف انرژی پاک شد.

این بزرگترین سرمایه گذاری یک ساله در زمینه انرژی پاک تا کنون بوده است، و اینکه همه چیز به کجا می رود بسیار جالب است. گزارشگر آب و هوای ما، کیسی کرونهارت، چند خبر خوب، چند خبر بد، و چند نکته شگفت انگیز برای به اشتراک گذاشتن دارد. داستان را کامل بخوانید.

داستان کیسی از The Spark است، خبرنامه هفتگی او به شما اطلاعاتی در مورد همه چیز آب و هوا می دهد. ثبت نام هر چهارشنبه آن را در صندوق پستی خود دریافت کنید.

برخی از دیگر داستان‌های اخیر انرژی‌های تجدیدپذیر ما را بررسی کنید:

+ بله، ما مواد کافی برای تامین انرژی جهان با انرژی های تجدیدپذیر داریم. ما از مواد کلیدی برای اقدامات اقلیمی کم نخواهیم شد، اما استخراج معادن با پیامدهای اجتماعی و زیست محیطی همراه است. داستان را کامل بخوانید.

+ شکستن سه افسانه در مورد مواد و انرژی های تجدید پذیر. در اینجا آنچه شما واقعاً باید در مورد معادن و تغییرات آب و هوایی بدانید آمده است. داستان را کامل بخوانید.

+ درون گروه کمتر شناخته شده ای که دستور کار آب و هوای شرکت را تنظیم می کند. ابتکار اهداف مبتنی بر علم به دلیل تشویق شرکت‌ها به انجام اقدامات اقلیمی مورد تحسین قرار گرفته است، اما آیا اهداف انتشار داوطلبانه واقعاً جهان را به جایی که باید باشد برسانند؟ داستان را کامل بخوانید.