تبلیغات منجمد کرافت مک و پنیر آسایش را به سطوح حماسی می برد

پس از افزایش در اوج همه‌گیری کووید-19، فروش مواد غذایی منجمد همچنان بالا بوده است. زمان پخت کوتاه‌تر، سهولت استفاده و ماندگاری طولانی‌تر، همگی دلایل بالقوه این افزایش محبوبیت هستند، اما ضرری ندارد که این روزها مصرف‌کنندگان می‌توانند بسیاری از غذاهای راحت مورد علاقه خود را در راهروی یخ زده تهیه کنند.

Kraft Mac & Cheese Deluxe اولین عرضه غذای منجمد خود را از طریق کمپین ایجاد شده توسط آژانس Johannes Leonardo نشان می دهد. این برند در حال عرضه گزینه‌های تک‌نفره چدار اصل و چهار پنیر از طریق خرده‌فروشان بزرگ در سراسر کشور است.

سه نقطه به کارگردانی ایان پونز جول و یوکیهیرو شدا، سناریوی آرامش‌بخشی را به نمایش می‌گذارند که با کرافت بهتر شده است. یک قهرمان داستان در حال معاشرت با یک مادربزرگ دلسوز نشان داده می‌شود، دیگری با گربه‌اش وقت خوبی می‌گذراند و شخصیت سوم روی مبل خود استراحت می‌کند.

در هر ویدیو، قهرمان از لقمه کرافت دلوکس لذت می برد، اما این راحتی های ساده ابعاد اغراق آمیزی به خود می گیرند. چندین مادربزرگ دوست داشتنی باعث می شوند که قهرمان احساس کند در خانه است، گربه بزرگ می شود به طوری که خرخرهایش آپارتمان را پر می کند، و ماکارونی به شکل انسان نما در می آید تا قهرمان داستان را روی یک مبل بزرگ در آغوش بگیرد.

راحت شدن با کرافت

ویکتوریا لی، مدیر برند کرافت مک، «فیلم‌های جدید بر اساس چیزی است که سال گذشته با تغییرات نودل «به خودتان کمک کنید» شروع کردیم، اما به شیوه‌ای لوکس – مردم را تحریک می‌کنند تا آرامش خود را یک درجه (یا دو!) بالا ببرند. و پنیر، در بیانیه ای گفت.

این راه‌اندازی همچنین شامل عرضه ژاکت‌های منجمد (A) جزیره‌ای است که به طراحی کلاسیک ژاکت Fair Isle طراحی شده و برای بازدید سرد از راهروی غذای منجمد در تابستان امسال در نظر گرفته شده است.

این آخرین نسخه در پلتفرم در حال انجام “Help Yourself” کرافت است که مصرف کنندگان را تشویق می کند تا از هر فرصتی برای راحتی استفاده کنند، صرف نظر از اینکه زندگی چقدر پرتلاطم به نظر می رسد.

آنا سوالوس، خلاق در یوهانس لئوناردو، می‌گوید: «ما می‌خواستیم به مردم در تبلیغات خود، از موسیقی، تایپوگرافی، تا نشانه‌های راحتی شخصی‌شده، آرامش بدهیم.