پادکست Adweek: Unpacking the Consumer Journey

در قسمت این هفته Yeah, That’s Probably a Ad، لوز کورونا، سردبیر انجمن و ربکا استوارت، سردبیر برند اروپا، آدیلا حسین جانسون، رئیس برند مسافرتی BÉIS و دبرا چن، کارشناس صنعت و مجری پادکست برنده جایزه The Great همراه هستند. شکست.

آنها در مورد نقش کلیدی مصرف کننده در نوآوری و طراحی محصول یک برند، درس های آموخته شده برای عملکرد در شرایط رکود اقتصادی و اینکه چرا فیلم های آموزشی چمدان بنیانگذار Shay Mitchell بسیار جذاب هستند، بحث می کنند.

قسمت جدید را در زیر پخش کنید، گوش دهید و در پادکست اپل مشترک شوید یا آن را در Spotify پیدا کنید. شکست بزرگ را در پادکست های اپل گوش دهید و مشترک شوید یا آن را در Spotify پیدا کنید.