هاینز اولین کمپین جهانی را پس از 150 سال آغاز کرد

هاینز به Reddit، TikTok و Instagram مراجعه کرد تا داستان هایی در مورد ارادت غیرمنطقی که مصرف کنندگان به محصولاتش دارند را بیابد. این نتایج الهام بخش اولین کمپین جهانی این برند 150 ساله، “آن باید هاینز باشد” بود که بزرگترین سرمایه گذاری رسانه ای کرافت هاینز تا به امروز است.

این پلتفرم که توسط آژانس Wieden+Kennedy New York ایجاد شده است، از اول ژوئن با پخش یک نقطه دقیقه ای در تلویزیون و ویدئوهای آنلاین راه اندازی می شود. این فیلم در مورد “این عشق” کریس ناکس است، داستان هایی بر اساس رویدادهای واقعی افرادی که اشتیاق خود را به برند نشان می دهند به اشتراک می گذارد.

اینها شامل خالکوبی یا پلاک خودرو با تم هاینز، سفر با یک چمدان پر از هاینز بینز و ریختن یک بسته سس کچاپ به یک رستوران استیک شیک است.

جسیکا گرسی، مدیر خلاق Wieden+Kennedy در بیانیه ای گفت: «بهترین بخش در مورد همه چیز این است که ما مجبور نیستیم چیزی بسازیم. “داستان ها از قبل وجود دارد.”

این کمپین همچنین دارای پنج نقطه به سبک وینیت است که بر اساس لحظاتی از فیلم اصلی تنظیم شده است، مانند مردی که مجموعه یادگاری های هاینز خود را به نمایش می گذارد و زنی که یک بطری کوچک را از سینی سرویس اتاق در یک هتل می کشد. راهرو

«مستر گوجه‌فرنگی» یکی از مردانی را با این عنوان واقعی در شرکت نشان می‌دهد که رنگ همه گوجه‌هایی را که برای تهیه سس کچاپ استفاده می‌شود، بررسی می‌کند و خاطرنشان می‌کند: «فکر می‌کنید دیوانه‌وار است که ما روی رنگ گوجه‌هایمان وسواس داریم؟ تو کسی هستی که با هاینز در کیفت راه می‌روی.»

مدیر ارشد رشد کرافت هاینز در شمال: “در حالی که ما به دنبال یکپارچه سازی نام تجاری تحت یک پلت فرم برند جهانی بودیم، به دنیای مصرف کنندگان خود سر زدیم و متوجه شدیم که همه آنها در یک چیز مشترک هستند: مسیرهای غیرمنطقی که برای محصولات هاینز انجام می دهند.” منطقه آمریکایی، دایان فراست، در بیانیه ای گفت. ما به‌عنوان برندی که با مصرف‌کنندگانمان وسواس دارد، آهنگ «It to Be Heinz» را به‌عنوان آهنگ عاشقانه‌مان برای آن‌ها ایجاد کردیم. طرفداران ما موزهای ما هستند.”