لینکدین در تبلیغ جادویی درباره پتانسیل شغلی، لباسشویی را به یک زمین رقص تبدیل می کند

ضرب المثل قدیمی “برای شغلی که می خواهید بپوشید، نه شغلی که دارید” برای تشویق اعتماد به نفس و جاه طلبی از طریق انتخاب کمد لباس است. یک فیلم دو دقیقه‌ای از کمپین جهانی Droga5 «Find Your In» برای LinkedIn، یک چرخش بازیگوش در این ایده ارائه می‌کند، زیرا لباس‌ها در خشک‌شویی زنده می‌شوند تا دنیایی از امکانات حرفه‌ای را به نمایش بگذارند.

این فیلم که از اول ژوئن اکران می‌شود، دختری بی حوصله را به تصویر می‌کشد که در یک رخت‌شویخانه نشسته است، وقتی لینکدین را روی تلفن خود می‌آورد و پیامی را می‌بیند که «حرکت شغلی بعدی خود را پیدا کنید». این الهام بخش او برای کاوش در محیط اطرافش می شود و او تصمیم می گیرد پیراهن و کراوات آویزان شده روی یک نوار نقاله لباس را بپوشد.

این عمل ساده لباس پوشیدن، یک سکانس رقص گسترده را آغاز می کند که در “چریک” رمی ولف تنظیم شده است، که در آن او لباس هایی را امتحان می کند که نشان دهنده مشاغل مختلف است. او به عنوان رهبر ارکستر، سایر لباس‌هایی را که سازهای آویز مانند می‌نوازند، متحرک می‌سازد. آنها همچنان به حرکت در اطراف او ادامه می دهند و او مجموعه ای از اسکراب ها را می پوشد و حتی چتربازی می کند.

Toby Treyer-Evans و Laurie Howell، مدیران خلاق اجرایی Droga5 به Adweek گفتند: “لباس هایی که می پوشیم به آنچه هستیم، کسی که می خواهیم باشیم و اغلب جایی که کار می کنیم مرتبط است.” ما این ایده را دوست داشتیم که یک لباسشویی همه این هویت های دنیایی از حرفه ای ها را دارد، در لباس هایی که منتظر بازی با آنها هستند – فقط تخیل یک دختر بچه را اضافه کنید و این به ما اجازه داد تا این ایده از امکان را به روشی سرگرم کننده طی کنیم. ”

دو کارگردان آلاسکا و شری سیلور، که رقص موزیک ویدیوی Childish Gambino “This Is America” ​​را بر عهده داشتند، این تبلیغ را فیلمبرداری کردند. این برنامه در تلویزیون، رسانه‌های اجتماعی و کانال‌های اینفلوئنسر اجرا می‌شود، همراه با دارایی‌های اجتماعی که ابزارهای LinkedIn را برای گسترش فرصت‌های شغلی کاربر برجسته می‌کند.

Treyer-Evans و Howell گفتند: “ما این فکر را دوست داشتیم که واقعاً با LinkedIn، هر کسی می تواند هر چیزی باشد که می تواند تصور کند.” «مرزها دیگر آنجا نیستند. می‌توانید مستقیماً به یک مدیر عامل پیام دهید، مقاله‌ای از کسی در آن سوی دنیا بخوانید یا با کسی که هرگز به طور معمول انجام نمی‌دهید برخورد کنید و راهنمایی دریافت کنید.»

این کمپین با مجموعه‌ای به نام Big Ins ادامه خواهد یافت و سازندگان را دعوت می‌کند تا در مورد پیشرفت‌هایی که در طول سفرهای حرفه‌ای خود در صنایعی مانند مد، طراحی و فناوری تجربه کرده‌اند، گفتگو کنند.