در میان تحولات رهبری، DDB NY با adam&eveNYC ادغام می شود

یکی از مشهورترین آژانس‌های تبلیغاتی نیویورک در حال انجام یک حرکت بزرگ و تغییر نام است: DDB نیویورک با adam&eveNYC ادغام می‌شود تا آژانس خلاق جدیدی به نام adam&eveDDB را تشکیل دهد.

علاوه بر این، آژانس دفاتر خود را به فضای جدیدی در وست ویلج در منهتن منتقل خواهد کرد و کارولین وینترتون، رئیس دیجیاتاس را به عنوان مدیرعامل جدید خود استخدام کرده است.

هر دو آژانس Omnicom اکنون به عنوان یکی از دفتر جدید با ساختار رهبری جدید تحت وینترتون فعالیت خواهند کرد. طبق یک ایمیل داخلی که توسط Adweek به دست آمده است، این ادغام به دنبال حداقل 10 جدایی کلیدی در میان تیم رهبری DDB انجام می شود که آخرین آنها عبارتند از جاستین توماس کوپلند، مدیر عامل DDB آمریکای شمالی، ناتالیا شولتز مدیر ارشد اجرایی، و نیکی لامبا، افسر DEI جهانی. به گفته دو منبع، که هفته گذشته طی یک جلسه همه جانبه برای اطلاع کارکنان از ادغام اعلام شد.

دو دفتر نیویورک نیز چندین حساب کلیدی خود را از دست داده اند یا در خطر از دست دادن آنها هستند زیرا جانسون و جانسون خطوط تجاری Neutrogena و Aveeno را در ماه آوریل برای بررسی قرار داده است.

وینترتون از دیجیاتاس نیویورک به adam&eveDDB می پیوندد، جایی که به عنوان رئیس دفاتر آتلانتا و نیویورک خدمت کرده است. زمانی که وینترتون در دیجیاتاس کار می‌کرد، تیمی متشکل از 600 مشتری از جمله کروکس، دلتا و گلدمن ساکس را رهبری می‌کرد.

Winterton رهبری حساب‌ها و تیم‌هایی را برای Procter & Gamble، Kraft و McDonald’s ایجاد کرده است و جوایز خلاقانه و اثربخشی متعددی را برنده شده است. او همچنین قبلاً به عنوان مدیر عامل بارتون اف. گراف و به عنوان شریک در گری خدمت می کرد، جایی که بر کمپین های کوکاکولا، ولش، پرینگلز، فبریز، داونی، بوز و والگرین نظارت داشت.

به عنوان یک آژانس خلاق با خدمات کامل، فروشگاه تازه تاسیس adam&eveDDB، برند و استراتژی ارتباطات، تولید خلاقانه، یکپارچه، طراحی، CX و تجربی را ارائه می دهد. این آژانس همچنین دارای یک شرکت تولید داخلی و تیم تولید با پرسنل کامل خواهد بود.

الکس لوبار، رئیس و مدیر اجرایی جهانی، و ریک بریم مدیر ارشد اجرایی در حال حاضر به دنبال یک مدیر خلاق مستقر در نیویورک هستند تا با وینترتون به همراه جیمز رو، مدیر عامل فعلی adam&eveDDB شریک شوند، که به Winterton گزارش می دهد و آژانس را تا زمان ورود او اداره می کند. در اوایل پاییز

لوبار در بیانیه ای گفت: “جاه طلبی ما این است که به ارتقای سطح هر کاری که به عنوان یکی از خلاق ترین شبکه های جهان انجام می دهیم ادامه دهیم.” «قدرت واقعی در وحدت وجود دارد. با توجه به اینکه این دو آژانس تحت جرقه رهبری کارولین و نظارت خلاقانه ریک بریم گرد هم می آیند، در حالی که ما برنامه هایی را برای اعلام استخدام یک CCO جدید برای همکاری با کارولین نهایی می کنیم، توانایی ها و پیشنهادات خلاقانه ما در سطح جهانی خواهد بود، تجارت ما را شعله ور می کند و الهام بخش ما خواهد بود. مردم و افزایش هزینه های فوق العاده برای رشد مشتریان ما.»