Bud Light Backlash درس هایی را در مورد گنجاندن نام تجاری ارائه می دهد

خشم نسبت به ویدیوی اصلی، که نشان می‌دهد مولوانی قوطی‌های آبجو شخصی‌شده را به صدا در می‌آورد و چالش جنون مارس را تبلیغ می‌کند، با تحقیر برخی محافظه‌کاران نسبت به معاون بازاریابی Bud Light، Alissa Heinerscheid تشدید شده است. هاینرشاید در مصاحبه ای برای یک قسمت مارس پادکست “Make Yourself At Home” اظهار داشت که ماموریت او این است که “طنز خشن، نوعی طنز نامتعارف” را با رویکردی فراگیرتر جایگزین کند.

به گفته سازندگان و بازاریابان، Bud Light به جای اینکه در کنار مولوینی بایستد، ظاهراً روابط خود را با خالق سست کرده و او را به عنوان یک برند متعصب خارجی و نه یک شریک استراتژیک معرفی کرده است. آنها می‌گویند که هنگام کار با استعدادهای ترنس، برندها باید حساسیت شدید جامعه به سخنان نفرت‌انگیز را که می‌توان با الگوریتم‌های رسانه‌های اجتماعی بزرگ‌تر کرد، در نظر بگیرند، در حالی که همچنین در نظر بگیرند که آیا اهداف شراکت آنها در مواجهه با واکنش‌های متقابل پیروز می‌شود یا خیر.