ضریب زن و قدرت جمعی زنان

در این قسمت از Brave Commerce، شلی زالیس، موسس و مدیر عامل شرکت برابری در محل کار The Female Quotient، به میزبانان ریچل تیپوگراف و سارا هافستتر می‌پیوندد تا در مورد اهمیت برابری جنسیتی و تنوع در تجارت بحث کنند.

زالیس با به اشتراک گذاشتن تجربیات شخصی خود به عنوان یکی از دو زن در هیئتی متشکل از 25 مرد شروع می‌کند و مسیر او را برای تأسیس The Female Quotient روشن می‌کند. او تاکید می کند که چگونه، به جای انتظار برای تغییر، ابتکار عمل برای ترویج تنوع، برابری و شمول در دنیای شرکت ها را مدت ها قبل از اینکه به طور گسترده به عنوان یک اولویت شناخته شود، به دست گرفت.

زالیس با اقتباس از یک تجربه مهم زمانی که گروهی از زنان را در یک کنوانسیون تحت سلطه مردان جمع کرد، به اشتراک می‌گذارد که چگونه این لحظه از توانمندی جمعی به کاتالیزور The Female Quotient تبدیل شد. او تأکید می کند که چگونه این تجربه بر قدرت زنان در کار با یکدیگر، به چالش کشیدن وضعیت موجود رقابت، و ترویج فرهنگ همکاری و موفقیت مشترک تأکید می کند.

در نهایت، زالیس با رویکرد خود به موفقیت پایان می‌دهد – «اگر شکست نخورید، موفق نمی‌شوید» – و بر اهمیت پذیرش شکست به‌عنوان یک پله تأکید می‌کند.

خوراکی های کلیدی:

  • انتظار برای زمان مناسب تغییری نمی آورد. این ابتکار و عمل است که انجام می دهد.
  • پتانسیل تغییر سریعتر زمانی افزایش می یابد که هنجارهای موجود فعالانه به چالش کشیده شوند.
  • یک دهه پیش، تنوع، برابری و شمول اولویت‌های تجاری نبودند. امروز، آنها باید در همه بخش ها مرکزی باشند.