چگونه در مورد هوش مصنوعی و ممنوعیت TikTok مونتانا صحبت کنیم

به نظر می رسد همه در مورد هوش مصنوعی صحبت می کنند. اما اگر احساس می‌کنید در مورد آنچه مردم جهنمی در مورد آن صحبت می‌کنند غرق شده‌اید یا مطمئن نیستید، نگران نباشید. ما تو را داریم

Melissa Heikkilä، خبرنگار ارشد هوش مصنوعی ما، از برخی از بهترین روزنامه نگاران در این کسب و کار خواست تا نکات مهم خود را در مورد نحوه صحبت کردن در مورد هوش مصنوعی با اطمینان به اشتراک بگذارند.

با توجه به اینکه آنها روزهای خود را با وسواس در مورد فناوری می گذرانند، به صحبت های افراد هوش مصنوعی گوش می دهند و سپس آنچه را که می گویند به زبانی واضح و قابل ربط با زمینه مهم ترجمه می کنند، منصفانه است که بگوییم آنها یک یا دو چیز در مورد آنچه در مورد آن صحبت می کنند می دانند.

داستان کامل را بخوانید تا هفت موردی که باید هنگام صحبت در مورد هوش مصنوعی به آنها توجه ویژه ای داشته باشید را بیاموزید.

این داستان از الگوریتم، خبرنامه هفتگی ملیسا است که به شما اطلاعاتی در مورد همه چیزهای هوش مصنوعی می دهد. ثبت نام تا هر دوشنبه آن را در صندوق پستی خود دریافت کنید.

آینده TikTok ممنوع است

مونتانا اخیراً TikTok را در چشمگیرترین اقدامی که قانونگذاران ایالات متحده علیه این شرکت انجام داده اند، ممنوع کرده است.

سیاستگذاران ایالات متحده در ماه های اخیر به شدت این برنامه را به دلیل نگرانی در مورد جاسوسی چین بررسی کرده اند و تحت تغییرات جدید، بازارهایی مانند گوگل پلی و اپ استور اپل در صورتی که TikTok را از اول ژانویه در دسترس کاربران در مونتانا قرار دهند ممکن است با جریمه روزانه 10000 دلار روبرو شوند. سال آینده.