اسنپ ​​چت مرکز یادگیری AR خود را معرفی کرد

اسنپ ​​چت با برجسته کردن سه لنز واقعیت افزوده «پیشرفته» که روش‌های مختلف استفاده از AR توسط کسب‌وکارها را نشان می‌دهد، جامعه Snap AR خود را جشن می‌گیرد.

برای شروع، لنز دوربین دیده شده توسط ناشر ویدیوی روزنامه نگاری Seen.TV با مشورت استودیوی طراحی مودم ایجاد شد. کاربران را تشویق می‌کند تا ویدیوهایی را ضبط کنند که در آن داستان‌های مربوط به درخواست‌های خود را در موضوعات مختلف، مانند «بازمانده» و «جنسی» به اشتراک بگذارند. هر تم با جلوه های AR متفاوتی همراه است. به عنوان مثال، تم “Survivor” ترک ها و گل ها را از طریق AR روی صورت کاربر قرار می دهد.

هنگامی که شخصی ویدیویی ایجاد کرد، می‌تواند آن را در بخش «Spotlight» اسنپ چت منتشر کند یا آن را برای دوستان، گروه‌ها یا داستان‌ها ارسال کند.

تصویر
شرکت اسنپ

«بیشتر مردم یک ماشین اسپرت در جیب دارند، اما آن را با دنده اول رانندگی می کنند. یوسف عمر، یکی از بنیانگذاران Seen.TV گفت: ما تلفن‌هایی با دوربین‌های 4K، برنامه‌های ویرایش و راه‌هایی برای به اشتراک گذاشتن دیدگاه‌هایمان مانند Spotlight Snapchat داریم. از طریق پلتفرم Snap AR، ما از این فرصت استفاده کرده‌ایم تا بیش از یک دهه تجربه داستان‌سرایی ویدیویی و روزنامه‌نگاری را در واقعیت افزوده کنیم.»

تصویر
شرکت اسنپ

در همین حال، لنز اسنپ چت دوستان بدون شرط توسط استودیو خلاق 3dar Studios ساخته شده است. این لنز به کاربران اسنپ چت اجازه می‌دهد تا یک مینی‌بازی واقعیت افزوده را اجرا کنند که آنها را به چالش می‌کشد تا روی صفحه بکشند تا موجودات رنگارنگ را هنگام بیرون آمدن از یک پورتال «برش دهند» و همچنین روی صفحه ضربه بزنند تا گل‌ها را همانطور که ظاهر می‌شوند جمع کنند.

مینی‌بازی Unconditional Friends را می‌توان با شخص دیگری، بدون توجه به موقعیت مکانی آن‌ها، از طریق سرویس‌های چند کاربره در Lens Cloud به صورت بلادرنگ بازی کرد.

تصویر
شرکت اسنپ