چگونه Sephora با سازندگان برای تأثیرگذاری بر نام تجاری شریک است

برندها به طور فزاینده ای به دنبال اهرم مشارکت با سازندگان محتوا برای تأثیرگذاری هستند – اما به جای پست های حمایت شده یکباره، مهم و ماندگار است.

خالق محتوا پیرا هیلر و برنت میچل، معاون رسانه‌های اجتماعی و اینفلوئنسرها در Sephora، در هفته رسانه اجتماعی Adweek به Danisha Lomax، رئیس بخش مشارکت و تاثیر مشتری Digitas پیوستند تا به این سوال پاسخ دهند و بینش‌های عملی را بر اساس تجربیات و استراتژی‌های خود ارائه دهند.

استفاده از تأثیر برای تأثیر مثبت

برنامه Accelerate Sephora یک ماموریت روشن دارد: ایجاد جامعه ای از بنیانگذاران مبتکر و الهام بخش در صنعت زیبایی. در راستای تعهد غول زیبایی به تعهد 15 درصدی، این برنامه بر بنیانگذاران رنگ تمرکز دارد.

به گفته میچل، این هدف نشان دهنده عزم سفورا برای اطمینان از این است که برندهای موجود در صنعت زیبایی منعکس کننده تنوع در جامعه هستند.

ما راه اندازی کردیم [Accelerate] در سال 2015 و بر بنیانگذاران زن متمرکز شدند. اما در سال 2020، مانند بسیاری از برندها و افراد، نگاه عمیق تری به درون داشتیم و می خواستیم بدانیم چه کارهای بیشتری می توانیم برای جامعه BIPOC انجام دهیم. اکنون 100 درصد روی این جامعه متمرکز شده ایم. از سال 2020، ما 23 برند دیگر را پشت سر گذاشته‌ایم که بیش از نیمی از آنها اکنون در قفسه‌های Sephora هستند.

برای گسترش تأثیر تعهد خود، سفورا با TikTok در ایجاد برنامه انکوباتور Sephora x TikTok همکاری کرده است، که هدف آن توانمندسازی سازندگان مختلف در کنار برندهای منتخب Sephora Accelerate است تا با ارائه دانش و ابزارهای مورد نیاز، کسب و کار خود را در TikTok رشد دهند. موفق شدن.

در Sephora، مانیفست بازاریابی ما این است، “ما به چیزی زیبا تعلق داریم” و برای ما در تیم رسانه های اجتماعی این است که “چگونه می توانیم متنوع ترین، عادلانه ترین و فراگیرترین فضای زیبایی را برای اجتماع خود ایجاد کنیم؟” ‘ به عنوان یک برند بزرگ در پلتفرم بزرگی مانند TikTok، ما متعجب بودیم که چگونه می‌توانیم از قدرت خود به خوبی استفاده کنیم. ما با TikTok شریک شدیم و مانند بسیاری از ایده‌های عالی، به نوعی گلوله برفی داشتیم.» میچل توضیح داد.

بحث پول

برای ایجاد بیشترین تأثیر، اعضای پانل در مورد اهمیت برندها که نیاز به سرمایه گذاری کامل دارند – نه فقط از نظر روحی، بلکه در ماهیت، توافق کردند.