Bud Light Backlash درس هایی را در مورد گنجاندن نام تجاری ارائه می دهد

لولا باکاره، مشاور CMO و نویسنده کتاب آینده بازاریابی مسئولانه، می‌گوید: «مردم برای دیدن تغییر باز هستند، اما وقتی نشان می‌دهید که چیزی نیست که مایل به دفاع از آن هستید، نادرست می‌شود. آنها به نفع مخاطبان این شخص و تأثیر آن‌ها می‌خواهند، اما هیچ یک از منفی‌هایی را که ممکن است پیرامون آن وجود داشته باشد، نمی‌خواهند.»

ایجاد مشارکت های با ملاحظه

باکاره به استانداردی دوگانه اشاره کرد که گاهی در نحوه محافظت برندها از سفیران خود مشهود است. در حالی که مدیرعامل نتفلیکس از کمدین‌های دیو چپل و ریکی جرویس در پلتفرم خود دفاع کرد، علی‌رغم مخالفت جامعه ترنس‌جندرها و متحدانش، Bud Light به طور خاص از شراکت خود با مولوینی دفاع نکرده است. او گفت که هنگام پرداختن به فراگیری، برندها باید بدرفتاری را که جامعه تراجنسیتی در مقایسه با سایر گروه‌های به حاشیه رانده شده با آن مواجه است، در نظر بگیرند.

باکاره می‌گوید: «کید راک ممکن است به‌طور فعال نسبت به سیاه‌پوستان نژادپرست باشد، اما انجام کاری که او با جامعه ترنس‌ها و جامعه سیاه‌پوست کرد، خطر بزرگ‌تری به‌نظر می‌رسد.» ترنس بودن به همان اندازه ذاتی وجود یک فرد است، و حتی برای ما که قدرت درست کردن رکورد را داریم، مسئولیت بیشتری دارد.

اکنون می ترسم که این برندهای بزرگ ریسک پرداخت به افراد ترنس را نکنند، چیزی که این افراد می خواستند.

ال دران، خالق

مشارکت Mulvaney حرکت دیگری در تلاش Heinerscheid برای گسترش پایگاه مصرف کنندگان برند آبجو با مشارکت دادن زنان در گفتگو است، اما برخی از کارشناسان ادعا می کنند که این همکاری نشان دهنده رویکردی بیش از حد ساده شده برای کمپین های تأثیرگذار است.

Jazmin Griffith، خالق و بنیانگذار آژانس رسانه های اجتماعی La Marca Consulting، گفت که برندها ممکن است سریع تصور کنند که پرداخت استعدادهای برجسته برای تبلیغ محصول خود به بازار جدید باعث گسترش بی‌وقفه پایگاه مصرف‌کنندگان آنها می‌شود. او گفت که در این مورد، فقدان آینده نگری منجر به “تغییر سریع” و کمپینی شد که برای برخی از مخاطبان Bud Light “بیش از حد مخرب” بود.

گریفیث گفت: “Bud Light فقط به دنبال ارائه چیزی بود و (Mulvaney) را به عنوان یک شریک استراتژیک که باعث ایجاد تبدیل، خلاق و جامعه می شود، نمی دید.” برندها هنوز در مورد قدرت اینفلوئنسر مارکتینگ و به طور کلی تولیدکنندگان محتوا دانش کافی ندارند. وقتی با سازندگان کار می‌کنید، آنها امتداد شما هستند.»

توجه به خشونت بر آسیب

به گفته سازنده Elle Deran (او/آنها) تلاش Bud Light برای راضی کردن مخاطبان آنلاین مخالف به یک رویکرد نادرست برای ویروسی شدن رسانه های اجتماعی اشاره دارد که می تواند به طور ناخواسته ایمنی گروه های به حاشیه رانده شده را به خطر بیندازد. Deran، یک خالق محتوای تمام وقت که مصمم است «پول‌های شرکت‌های بزرگ را به جامعه ترنس بازگرداند»، متوجه شده است که الگوریتم‌ها می‌توانند نفرت را تقویت کنند. این بدان معناست که برای برندهایی که حتی فراگیرترین مخاطبان دارند، محافظت از استعدادها در برابر آزار و اذیت و در عین حال ارتقای آنها در طول مدت زمان تعامل محتوا، بسیار مهم است.