Bud Light Backlash درس هایی را در مورد گنجاندن نام تجاری ارائه می دهد

دیران، که اضافه کرد پلتفرم‌ها تمایل دارند خشونت را برجسته کنند و نه آسیب را، گفت: «زمانی که برای اولین بار با TikTok شروع به کار کردم، متنفر شدم و محتوایم به طرز وحشتناکی منفجر می‌شد.

اکنون می ترسم که این برندهای بزرگ ریسک پرداخت به افراد ترنس را نکنند، چیزی که این افراد می خواستند.

باکاره، که این گروه از مصرف‌کنندگان ضد ترانس را «اقلیت پر سر و صدا» می‌نامد، گفت که برندها می‌توانند از جوامع به حاشیه رانده شده حمایت کنند و با ارائه راه‌حل‌های مشخص برای مشکلاتی که با آن مواجه هستند، «حمایت بدون عملکرد» را رهبری کنند. او Absolut Vodka را ستایش کرد، که سال گذشته با حمایت از بارهای دگرباش جنسی+ دگرباشان از طریق ابتکار عمل “Out & Open”، حمایت خود را دوچندان کرد.

درک، که شریک جانسون و جانسون LGBTQ+ و بخش حمایت از Care With Pride است، می‌گوید برندهایی که افراد با هویت‌های حاشیه‌ای را برجسته می‌کنند، باید به روش‌های بیشتری از جامعه حمایت کنند تا فقط به یک خالق پرداخت کنند.

Deran گفت: “اگر همه برندها برای جامعه ترنس و همه افراد با هویت های به حاشیه رانده شده دفاع می کردند، افرادی که واکنش منفی دارند چیزی برای خرید نداشتند.”

دران گفت، تحریم‌ها بر سر برندی که به مولوانی یک بسته آبجو می‌دهد، مظهر وضعیت سوء استفاده از ترنس‌ها در آمریکا است. او برندها را تشویق می‌کند تا تأثیر سیاسی و توانایی خود را برای مشروعیت‌زدایی از تعصب به‌عنوان «یک فرصت و یک امتیاز» بشناسند.

او با بیان اینکه واکنش منفی یک برند است، گفت: «من می‌گویم «من فقط سعی می‌کنم زندگی کنم و شما هم می‌توانید»، و آنها می‌گویند «من فقط سعی می‌کنم زندگی کنم و شما هم نمی‌توانید». برای حمایت با رشد بلندمدت کسب و کار جبران خواهد شد.» اینگونه می‌دانم که در سمت راست تاریخ هستم.»