چگونه ترینا روفینو یاد گرفت که دوباره شغل خود را دوست داشته باشد

[Sensitive content: This article mentions suicide. If you’re struggling with mental illness or having suicidal thoughts, please call the National Suicide Prevention Lifeline: 1-800-273-8255.]

به عنوان یکی از اولین مادران شاغل در آژانس خود، ترینا روفینو اغلب توسط سایر کارمندان سوال می شد که چگونه تعادل بین کار و زندگی را تمرین می کند. از آنجایی که در اوایل 23 سال کارش در The Marketing Arm، به جای اینکه به همکاران کمک کند برنامه های خود را به طور سیستماتیک ترسیم کنند تا هر تعهدی را پیش بینی کنند، موعظه کرد که یک استعاره مبهم را با مجموعه ای از انتخاب های مشخص جایگزین کند.

مدیر عامل آژانس خلاق The Marketing Arm، که تاکید کرد نمی توانید پیش بینی کنید که فرزندتان چه زمانی به شما نیاز خواهد داشت یا زمانی که غم و اندوه بهره وری شما را خفه می کند، گفت: «در پایان روز، همه چیز درهم و برهم می شود. “این در مورد تعیین قصد برای روز و گفتن، “امروز، این اولویت من است. و انتخاب‌های من حول محور این اولویت خواهد بود.»

روفینو همیشه این تصور را رد کرده است که زندگی در قطعاتی با بسته بندی مرتب و منظم باز می شود. اما پس از از دست دادن شوهرش به طور غیرمنتظره در سال 2018، بسیج آن مانترا بیش از پیش ضروری شد. او همچنان در غم و اندوه پیچیده ای که با از دست دادن یکی از عزیزانش به دلیل خودکشی به وجود می آید، کار می کند، و زمانی که یاد می گیرد دوباره هدف خود را در کار بیابد، بر رهبری با شفافیتی متمرکز شد که صداقت عاطفی را به قدرت پیوند می دهد. در حالی که آژانس را تشویق می کند تا دائماً در اولویت های خود برای بهینه سازی انگیزه تجدید نظر کند، روفینو به کارکنان خود انعطاف پذیری ارائه می دهد که با مجموعه ای از شرایط و پیش نیازها همراه نیست.

یافتن راحتی در خلاقیت

وقتی روفینو به سر کار بازگشت، ارزش فردی را که می‌توانست برای پروژه‌های بزرگ به ارمغان بیاورد، به خود یادآوری کرد و این محیط‌های سریع بود که بیشترین آرامش را به او می‌دادند. اولین پروژه بزرگ او یک فیلمبرداری تجاری با بروس ویلیس بود، و چالش ارائه ارزش خلاقانه به یک کار فوری – که مخالف توجه به جزئیاتی مانند پذیرایی بود – روفینو را در زمان حال مستقر کرد.

اگر یک نفر بتواند دستش را بلند کند و درخواست کمک کند چون رئیسش باز بود، ما پیشرفت کرده ایم.

-ترینا روفینو، مدیر عامل بازوی بازاریابی

در یک صنعت پر استرس، او گفت که انجام یک کار فعلی و معنادار منبع آزادی است. در طول بررسی های فصلی، روفینو اکنون از کارمندانش می پرسد، “چیزهایی که واقعا مهم هستند چیست؟”

برای حفظ آرامش خود در محل کار، او همچنین زمان خود را به گونه‌ای متفاوت مدیریت می‌کند – در حالی که بیشتر آنها 80 درصد از روز خود را صرف «نگرانی‌ها و خاموش کردن آتش» می‌کنند و 20 درصد را صرف الهام‌بخشی خلاقانه و ساختن جامعه می‌کنند، او این معادله را تغییر داده است تا کارکنانش هر دو را حفظ کنند. برآورده شده و حاضر است.

این طرز فکر اصلاح شده توضیح می دهد که چرا روفینو در کار روی یک مجموعه بزرگ آرامش پیدا کرد، زیرا زمانی برای فکر کردن به چیزهای دیگری جز خلاقیت وجود نداشت. و در حالی که او تاکید کرد هیچ “خوبی” از تراژدی شخصی وجود ندارد، او اهمیت اولویت دادن به کار خلاقانه را بر چالش های عملیاتی تشخیص می دهد. او گفت که از آنجایی که صنعت برای تولید محتوای سریعتر و ارزان‌تر تولید را سرعت می‌بخشد، تحققی که همراه با یک فرآیند خلاقانه گسترده است به یک فکر بعدی تبدیل می‌شود.