کانی برامز، بازاریاب برتر یونیلور، خارج می شود

کانی برامز، ارشدترین بازاریاب یونیلور اعلام کرده است که پس از بیش از 33 سال فعالیت در این تجارت، از سمت خود کناره گیری می کند.

برامز در سال 2019 پس از کناره گیری کیت وید، رئیس کهنه کار برند، به سمت تازه ایجاد شده مدیر ارشد بازاریابی و دیجیتال (CMDO) منصوب شد. تا سال 2022، او نقش کمی متفاوت به عنوان مدیر ارشد دیجیتال و بازرگانی (CDCO) ایفا کرد تا “خطوط مبهم” بین بازاریابی دیجیتال و تجارت را منعکس کند.

برامز در ماه اوت می رود. او در حال حاضر آماده است تا در ژوئن 2023 روی صحنه اصلی در Cannes Lions سخنرانی کند و میزبان مطبوعات در جشنواره باشد.

Adweek درک می کند که نقش CDCO باید مستقیماً با یک جانشین جایگزین شود تا در اسرع وقت اعلام شود.

خروج غافلگیرکننده این بازاریاب در بحبوحه زمان تغییر برای یونیلور رخ می دهد، که در ماه جولای با بازنشستگی رئیس فعلی، آلن جوپ، به استقبال مدیر اجرایی (مدیر عامل) جدیدی خواهد رفت.

هاین شوماخر، که در حال حاضر مدیرعامل شرکت لبنیات هلندی FrieslandCampina است، در انتصابی که مورد استقبال سرمایه گذاران قرار گرفته، برای شغل برتر انتخاب شده است. مدیر عامل جدید در حالی وارد می شود که کسب و کار با فشارهای هزینه ای مبارزه می کند که از رکود اقتصادی سال 2023 و افزایش بی رویه هزینه های سوخت و مواد خام ادامه می یابد.

جوپ گفت که “بسیار سپاسگزار” برای “رهبری عالی” برام در برنامه بازاریابی و تجاری یونیلور در چهار سال گذشته، “و برای کمک چشمگیر او به یونیلور در طول سه دهه.”

او افزود: “او به عنوان CDCO به تبدیل شرکت ما به یک سازمان کاملا دیجیتالی مناسب برای آینده کمک کرده است.”

یک میراث دیجیتال

برامز در سال 1990 به عنوان مدیر پروژه Cup-a-Soup به یونیلور پیوست و به سرعت در رتبه های بالاتری قرار گرفت.

او قبل از رهبری بازاریابی یونیلیور در فهرست برندهای 400 نفره‌اش، چندین موقعیت ارشد از جمله SVP برای آسیا، آفریقا و خاورمیانه و همچنین EVP برای اروپای میانه داشت.

در دوره سه ساله‌اش، او ساختار بخش بازاریابی یونیلیور را بازنگری کرد و پنج رهبر بازاریابی در بخش‌های مختلف از جمله زیبایی و رفاه، مراقبت شخصی، مراقبت در منزل، تغذیه و بستنی را که به او گزارش دادند، قرار داد.

با ظهور تجارت الکترونیک به عنوان یک کانال رو به رشد برای صاحب بن و جری (درآمد دیجیتال یونیلور در سال 2022 به میزان 23 درصد رشد کرد و 15 درصد کل گردش مالی را به خود اختصاص داد) برامز همچنین بر تقویت قابلیت های دیجیتال داخلی CPG متمرکز شد.