Tiffany Xingyu Wang از OpenWeb در مورد ایمنی برای رشد استراتژیک

تیفانی زینگیو وانگ یک رهبر پیشگام در بازاریابی، نوآوری و حمایت است که باعث ایجاد تغییرات مثبت در مقیاس جهانی می شود. او به‌عنوان مدیر ارشد بازاریابی و اعتماد در OpenWeb، شرکتی که جوامع آنلاین را حول محتوای دیجیتال می‌سازد، بر بازاریابی نظارت دارد و تلاش‌های اعتماد و ایمنی را رهبری می‌کند. Xingyu Wang در تلاش است تا طرح تبلیغاتی را تغییر دهد تا اعتماد و ایمنی دیجیتال را در هسته اصلی رشد استراتژیک قرار دهد نه یک تفکر بعدی.

او گفت: «در حدود یک دهه گذشته، این هرگز در اولویت ذهن تبلیغ‌کنندگان نبود. «پس چگونه فیلمنامه را ورق بزنیم؟ چگونه ما ظاهر خوب را تعریف می کنیم تا CMOها و CROها بتوانند واقعاً اعتماد دیجیتال و ایمنی را در راس فهرست اولویت های خود قرار دهند.”

به پادکست Adweek’s Marketing Vanguard گوش دهید تا درباره بینش ها و استراتژی های Xingyu Wang اطلاعات بیشتری کسب کنید.