فیلم های هوش مصنوعی و تهدید میکروپلاستیک ها

The Frost حال و هوای عجیب و غریب و نگران کننده خود را در چند عکس اول خود میخکوب می کند. کوه‌های یخی وسیع، اردوگاه موقتی از چادرهای نظامی، گروهی از مردم دور آتش جمع شده‌اند، سگ‌ها پارس می‌کنند. این چیزهای آشنا است، اما به اندازه کافی عجیب و غریب برای کاشت بذر در حال رشد ترس. اینجا یه چیزی اشکال داره

به دنیای ناراحت کننده ساخت فیلم هوش مصنوعی خوش آمدید. The Frost یک فیلم 12 دقیقه ای از شرکت سازنده ویدیو Waymark مستقر در دیترویت است که در آن هر شات توسط یک هوش مصنوعی تصویرسازی تولید می شود. این یکی از چشمگیرترین و عجیب ترین نمونه های این ژانر جدید عجیب است. داستان کامل را بخوانید و نگاهی اختصاصی به فیلم بیندازید.

-ویل داگلاس بهشت

میکروپلاستیک ها همه جا هستند. این برای سیستم ایمنی بدن ما چه معنایی دارد؟

میکروپلاستیک ها تقریباً به هر کجا که نگاه کنید وجود دارد. این قطعات ریز آلودگی پلاستیکی با قطر کمتر از پنج میلی متر در خون انسان، شیر مادر و جفت یافت شده است. آنها حتی در آب آشامیدنی ما و هوایی که تنفس می کنیم نیز هستند.

با توجه به فراگیر بودن آنها، ارزش آن را دارد که در مورد میکروپلاستیک ها چه می دانیم. با ما چه می کنند؟

پاسخ کوتاه این است: ما واقعاً نمی دانیم. اما دانشمندان شروع به ساختن تصویری از اثرات بالقوه آنها از مطالعات اولیه روی حیوانات و توده‌های سلولی کرده‌اند و تحقیقات جدید نشان می‌دهد که آنها نه تنها بر سلامت بافت‌های بدن، بلکه به طور کلی‌تر بر سیستم ایمنی بدن ما تأثیر می‌گذارند. داستان را کامل بخوانید.

جسیکا حمزلو