این شرکت انرژی از تروپ های بازاریابی زیبایی در تبلیغ با بازی کارا دلوین استفاده می کند

با توجه به بسیاری از نشانگرها، به نظر می رسد این یک تبلیغ زیبایی معمولی باشد. کارا دلوین مدل، با لباسی نقره‌ای، تماشاگران را دعوت می‌کند تا «چیز جدیدی را امتحان کنند» در حالی که یک بطری شفاف را در ابری از مه بالا گرفته است.

در واقع، این یک آگهی تجاری از شرکت انرژی اروپایی Vattenfall است که از ویژگی‌های آرزومند بازاریابی زیبایی برای اطلاع عموم در مورد امکانات هیدروژن بدون فسیل استفاده می‌کند. این کمپین که توسط آژانس Nord DDB ایجاد شده است، از قدرت ستاره Delevingne بهره می برد تا فرآیندی را برجسته کند که فاضلاب تولید می کند “آنقدر تمیز که بتوان روی صورت شما قرار داد”.

دلوین گفتگو را با تبلیغ مزایای «مست صورت با انتشار گازهای گلخانه‌ای صنعتی» آغاز می‌کند، که شبیه یک محصول مراقبت از پوست است اما «با انتشار گازهای گلخانه‌ای از هیدروژن بدون فسیل ساخته می‌شود». با استفاده از کلیشه‌های بسیاری از یک تبلیغ زیبایی استاندارد – دلوین با صدای آهسته صحبت می‌کند در حالی که در یک محیط عرفانی حرکت می‌کند – این نقطه توضیح می‌دهد که «راز» پشت غبار صورت این است که عنصر اصلی هیدروژن سوخت فسیلی آن آب را به جای دی اکسید کربن منتشر می‌کند. ، می تواند به کاهش انتشار کربن کمک کند و «انقلابی کند که چگونه کل صنایع را نیرو می دهیم».

امکانات پایدار

فیس میست یک محصول واقعی است که Vattenfall برای خبرنگاران ارسال کرد و برای عموم قرعه کشی کرد، اما برای استفاده تجاری در نظر گرفته نشده است. Vattenfall با همکاری شرکت زیبایی سوئدی c/o Gerd، این محصول را از انتشار گازهای گلخانه‌ای صنعتی واقعی که از یک کارخانه فولاد که از هیدروژن سوخت فسیلی به عنوان سوخت استفاده می‌کند، تولید کرد. این غبار گیاهی و عاری از ظلم است و بسته بندی آن از 100% پلاستیک بازیافتی ساخته شده است.

به گفته Vattenfall، از آنجایی که سوخت به عنوان یک ماده زائد، آب را منتشر می کند، طبق گفته Vattenfall، قرار دادن آن روی صورت شما به اندازه کافی ایمن است – از این رو ایده ایجاد یک محصول زیبایی است. این شرکت دلوین را استخدام کرد زیرا او قبلاً در مورد مسائل آب و هوایی صحبت کرده بود.

دلوین در بیانیه ای گفت: «کار با Vattenfall به من این امکان را داد که از نزدیک ببینم این سوخت چگونه کار می کند و چگونه می تواند کل صنایع را متحول کند. “من از اینکه بخشی از این پروژه هستم و آگاهی در مورد ابتکاری که پتانسیل عظیم هیدروژن بدون فسیل را در جایگزینی سوخت های فسیلی نشان می دهد، هیجان زده هستم. اگر برای انتشار این پیام، انتشار گازهای گلخانه‌ای روی صورتم لازم است، من حاضرم این کار را انجام دهم.»