جذابیت فزاینده مسابقه آواز یوروویژن برای برندها

برندگان قبلی عبارتند از Abba، Celine Dion، Lordi و Conchita Wurst. علیرغم پیروزی‌های آنها (آبا جدا از هم)، هیچ نشانه مطمئنی از کیفیت در مورد تاجگذاری برترین آهنگ وجود ندارد، زیرا تعداد کمی از آهنگ‌ها در طول سال‌ها توانسته‌اند به کلاسیک‌های به یاد ماندنی تبدیل شوند.

معروف‌ترین جنبه این مسابقه شامل رای‌گیری طولانی است که در آن هر کشور یک دعوت نماینده به مراسم زنده دارد تا امتیاز کشور خود را برای آهنگ‌های مورد علاقه خود بین ۱ تا ۱۲ امتیاز نشان دهد. آنها مجاز به دادن امتیاز به نوشته های خود نیستند.

تجلیل از فرهنگ اوکراین

آژانس بریتانیایی Superunion و استودیوی خلاق اوکراینی Starlight Creative برای زنده کردن یوروویژن امسال برای عموم از طریق یک هویت بصری و شعار جدید، “United by Music” همکاری کردند، که هر دو نشان دهنده مشارکت ویژه بین بریتانیا، شهر میزبان لیورپول و اوکراین است. . رنگ‌ها از پرچم‌های اوکراین و بریتانیا الهام گرفته شده‌اند، در حالی که فونت مورد استفاده به عنوان نشانه‌ای از میراث موسیقی لیورپول، “Penny Lane” نامگذاری شده است.

استوارت رادفورد، مدیر خلاقیت اجرایی سوپریونیون، گفت: آن‌ها نمادی از قلب‌ها را برای نشان دادن ایده 160 میلیون ضربان قلب انتخاب کردند که نشان دهنده قدرت موسیقی برای متحد کردن مخاطبان و همچنین اتحاد بین اوکراین و بریتانیا است. “این واقعا مهم بود که منعکس کنیم که این وضعیت بین اوکراین و بریتانیا چقدر خاص و نادر است.” او افزود که نماد ضربان قلب و گرد هم آوردن مردم از طریق موسیقی در اوکراین نیز طنین انداز است.

مارتینوا اولنا، مدیر اجرایی Starlight Creative، گفت که بسیار مهم این است که این تیم می‌خواست یوروویژن «شادی و سرگرمی» فرهنگ اوکراین و ارتباط آن با جهان را به جای جنگ و تراژدی کنونی به تصویر بکشد.

برای اوکراین مهم است که بخشی از فرهنگ جهانی و اروپایی باشد. پس از پیروزی ما، زندگی ادامه خواهد داشت.» اوکراین در حال حاضر انرژی و خوش بینی دارد. برای ما مهم است که در فرهنگ به شیوه ای مثبت مشارکت کنیم.»

چشم انداز بازاریابی

مانند بسیاری از رویدادهای بزرگ، یوروویژن یک ماشین تجاری است. جری دایکین، معاون رئیس رسانه بیم سانتوری و متعصب یوروویژن، توضیح داد که در واقع، بخش قابل توجهی از بودجه آن از حمایت مالی تامین می‌شود و به این اطمینان کمک می‌کند که همچنان یکی از بهترین برنامه‌های با ارزش برای پخش‌کنندگان در سراسر قاره باشد.

این سومین سالی خواهد بود که Moroccanoil پست شریک ارائه‌دهنده مسابقه را بر عهده می‌گیرد، که میزبان یک مرکز اجتماعی است که محتوای پشت صحنه را میزبانی می‌کند. امسال این شراکت را با درخواست از کاربران برای شرکت در مسابقه “سبک خود را به ما نشان دهید” فعال می کند و ویدیوهای ارسال شده توسط طرفداران از طریق رسانه های اجتماعی را به دست می آورد.