رایان رینولدز در تبلیغات موبایلی نعناع، ​​هیئت داوران را تسلیت می‌دهد

فراخوانده شدن برای هیئت منصفه یک سردرد غیرقابل انکار است و طفره رفتن از این تعهد یک دلیل جهانی برای جشن گرفتن است. اما رایان رینولدز در آخرین کار خود در Mint Mobile، در حال ارائه خدمات فروش و مواجهه درمانی برای هیئت منصفه ای است که بیش از چند روز طولانی برای شکایت از او فرصت داشته است.

رینولدز و این برند، رونالد گلدن، ستاره پیشرو فیلم ساختگی Amazon Freevee Jury Duty را احضار کردند. این سریال درباره گلدن بی‌خبر است که فکر می‌کرد در حال ثبت‌نام برای انجام وظیفه واقعی هیئت منصفه است – اما بدون اطلاع او، همه کسانی که در دادگاه شرکت داشتند یک بازیگر بودند.

به عنوان سوژه یک آزمایش اجتماعی تلویزیونی، او اکنون با برخی مسائل قابل درک در مورد اینکه چه چیزی واقعی است یا صحنه ای دست و پنجه نرم می کند.

گلدن می‌گوید: «من چند مشکل عمده اعتماد دارم. “من از چیزهای بدی گذشتم، مرد.”

رینولدز با حضور گلدن در صحنه فیلمبرداری، می‌خواهد تاکید کند که اگرچه قیمت‌های دائمی پایین Mint Mobile با وجود تورم به سختی می‌تواند ذهن شما را درگیر کند، او می‌تواند حتی بدبین‌ترین مصرف‌کننده‌ها را نیز جلب کند.

رینولدز به گلدن می گوید: “من تو را دارم.” می توانید به من اعتماد کنید، من یک بازیگر هستم.

«مینت در خدمت وظیفه هیئت منصفه» جدیدترین خلاقیتی است که از آژانس حداکثر تلاش رینولدز بیرون آمده است. علاوه بر Aviation Gin و Betty Buzz، که رینولدز و همسرش بلیک لایولی، کار خود را برای مشتریانی از جمله Deadpool، Match و Kraft-Heinz راه اندازی کرده است.

یک نقطه در ماه سپتامبر که نعنا موبایل را با نامی که شهرت ثابت قیمتی دارد: چای سرد AriZona 99 سنت.