جذابیت فزاینده مسابقه آواز یوروویژن برای برندها

در خارج از بریتانیا (جایی که برنامه در کانال بی‌بی‌سی وان بدون تبلیغات میزبانی می‌شود)، این برنامه راه‌های مختلفی را برای دستیابی به مخاطبان محلی به تبلیغ‌کنندگان ارائه می‌کند، از جمله تبلیغات تلویزیونی، هویت و برندسازی روی صفحه عناصر مانند کارت امتیازی اصلی. .

در سال‌های اخیر، این نمایش از پلتفرم‌های آنلاین، از جمله یوتیوب و رسانه‌های اجتماعی، برای تقویت محتوای خود استفاده کرده است و TikTok اکنون یک حامی رسمی است.

TikTok شریک رسمی سرگرمی برای یوروویژن است که کمپین تبلیغاتی خود را با عنوان «از کجا شروع می‌کنند» راه‌اندازی کرده است، با حضور سم رایدر، سفیر یوروویژن در پلتفرم‌ها و هنرمند دوم سال گذشته که نماینده خود رایدر بریتانیا بود، از طریق آواز خواندن روی پلتفرم و ایجاد یک وفادار کشف شد. حضار.

این کمپین روی بیلبوردهای سراسر لیورپول اجرا می‌شود، در حالی که یک تبلیغ 30 ثانیه‌ای در مکان‌های دیجیتال و خارج از خانه در نیمه اول ماه مه و همچنین در اپلیکیشن اجرا خواهد شد.

این کمپین که اکنون در بیلبوردهای سراسر لیورپول ظاهر می شود، چگونگی شروع ستاره ها را روشن می کند، مانند سوپراستار TikTok، سم رایدر که سال گذشته نماینده بریتانیا بود. این تبلیغ 30 ثانیه‌ای در سرویس‌های ویدیویی درخواستی، رسانه‌های دیجیتال و مکان‌های خارج از خانه از 1 تا 14 مه و همچنین درون برنامه‌ای در TikTok اجرا خواهد شد.

کسب‌وکارهای کوچک در سرتاسر لیورپول از طریق کمپین بیلبورد TikTok برای تبلیغ مکان‌هایی برای طرفداران ورودی به شهر برای بازدید از هدایا و غذا تبلیغ می‌شوند.

قبل از شروع کمپین، TikTok ادعا کرد که در حال حاضر بیش از 1 میلیارد بازدید ویدیویی از طریق #Eurovision2023 در برنامه دریافت کرده است.

با استفاده از تعداد افرادی که برای شرکت در این مسابقه سفر می کنند، رزرواسیون آنلاین هتل Booking.com به یکی دیگر از حامیان تبدیل شده است و اکنون وارد سومین سال خود به عنوان شریک سفر رسمی مسابقه می شود.

Arjan Dijk، معاون ارشد و مدیر ارشد بازاریابی در Booking.com گفت: “Booking.com از این لحظه منحصر به فرد استفاده می کند تا کنجکاوی مردم را برانگیزد و آنها را برای کشف افراد و مکان هایی که مسابقه آواز یوروویژن را بسیار جادویی می کند، الهام بخشد.”

با این حال، با ورود بریتانیا به عنوان کشور میزبان، دایک همچنین پیام امسال پیرامون وحدت را برجسته می‌کند، که ادعا می‌کند با ارزش‌های خود برند همسو است و مخاطبان جهانی را به دست می‌آورد.

او افزود: «Booking.com مفتخر است که نقشی را در آسان‌تر کردن جمع شدن میلیون‌ها طرفدار یوروویژن و جشن گرفتن محبوب‌ترین و متنوع‌ترین رویداد موسیقی اروپا ایفا می‌کند و نشان می‌دهد که وحدت به اشکال مختلف هم در موسیقی و هم در سفر به وجود می‌آید». .

ظهور پلت‌فرم‌های دیجیتال برای ESC فاش‌کننده بوده است، زیرا کمتر از 20 سال پیش برای جذب یک حامی اصلی تلاش کرده بود، رشد مخاطبان آن در سال‌های اخیر به‌طور غیرقابل انکاری برای برندهای بین‌المللی جذاب بوده است.

دیاژئو آخرین اسپانسر اصلی است که با امضای قرارداد سه ساله برای شریک شدن بیلیس و فروش در لیورپول آرنا، وارد هیئت شده است.