جذابیت فزاینده مسابقه آواز یوروویژن برای برندها

کمپین بیلیس بر مفهوم مهمانی های تماشایی متمرکز است، یک سنت محبوب یوروویژن که در آن مردم گرد هم می آیند تا از مسابقه لذت ببرند. این برند مردم را تشویق می‌کند تا از خوراکی‌های بیلی در آن مهمانی‌ها لذت ببرند و با نانوایان در سراسر اروپا برای ساختن خلاقیت‌های محلی، از جمله یک نانوای اوکراینی برای تهیه نسخه‌ای از کیک عسلی سنتی با پیچ و تاب بیلی شریک شده است.

تصویر
Baileys قصد دارد خود را به عنوان یک نوشیدنی مسابقه آهنگ یوروویژن معرفی کند.بیلیس

این شرکت همچنین Conchita Wurst – هنرمند اتریشی Tom Neuwirth را که در سال 2014 به عنوان یک دیوای ریشو برنده یوروویژن شد – به عنوان سفیر برند استخدام کرد. کونچیتا وورست در تاریخ 13 می در لیورپول آرنا خواهد بود تا با شرکت کنندگان پذیرایی های بیلی را ترتیب دهد. وورست بسیار نمادین است، او همچنین در کمپین Booking.com نیز ظاهر می شود.

شیر لبنی کادبری و پنیر فیلادلفیا موندلز همچنین لوگوی مسابقه آواز یوروویژن را با هر دو مسابقه میزبانی برای برنده شدن بلیت های این رویداد بر روی بسته بندی خود خواهند داشت.

دایکین در مورد افزایش تعداد حمایت های مالی برند بلو چیپ افزود: «نشانه هایی وجود دارد که همه چیز در حال تغییر است. تصادفاً هم Mondelez و هم Diageo شرکت‌هایی هستند که من قبلاً پیشنهاد همکاری در یوروویژن را داده بودم، اما ظاهراً متقاعد کردن زیادی و تغییر در شانس لازم بود تا در نهایت این اتفاق بیفتد.