Inside Roku’s Journey from Startup to Streaming Power Player

پارامپات گفت: «ما می‌دانستیم که تمایز ما بر سر هدف‌گذاری، داده‌ها و هویت است. “هر کاربر Roku یک کاربر وارد شده بود و این به ما توانایی دسترسی دقیق به یک کاربر را داد.”

Roku در ابتدا با فناوری شخص ثالث به منظور مقیاس‌پذیری و با استفاده از Google به عنوان سرور تبلیغاتی خود شروع کرد، اما به سرعت متوجه شد که باید فناوری خود را در داخل خود استفاده کند (که به نظر پارامپات الگویی خواهد بود که Netflix به زودی از آن پیروی می‌کند).

بسیاری از معاملات قبلی Roku با خریداران برندهای سنتی بود، به همین دلیل است که اولین همکاری با Nielsen منطقی بود. Roku یکی از اولین پلتفرم هایی بود که داده های ACR را ادغام کرد و در سال 2019 Dataxu را خریداری کرد که به پلتفرم OneView این شرکت تبدیل شد.

در آن زمان، Roku هنوز Roku Originals یا کانال Roku AVOD خود را راه‌اندازی نکرده بود، به این معنی که این شرکت به موجودی تبلیغات ویدیویی دسترسی نداشت. در عوض، این شرکت با شرکای خود در قراردادهای توزیع محتوای خود برای سهمی از موجودی خود کار کرد تا آن را جمع آوری کرده و به شیوه ای آدرس پذیر بفروشد و آن را با چارچوب تبلیغات Roku ادغام کند. این باعث شد که ناشران بتوانند آن درصد از موجودی تبلیغات خود را به روشی قابل هدف به اشتراک بگذارند.

Parampath گفت: «زمانی که ما DAR را فعال کردیم، این کار را برای هر ناشر روی پلتفرم انجام دادیم زیرا هدف نه تنها موفقیت Roku، بلکه موفقیت CTV بود. هر چیزی که برای رسانه خودمان ساختیم، سعی کردیم آن را در اختیار ناشران قرار دهیم.»

به گفته رابینز، این شرکت نگرش این را دارد که به سادگی «استریمینگ را بهتر» کند.

رابینز گفت: «وقتی بتوانیم پخش جریانی را برای همه بهتر کنیم، وضعیت همه ما بهتر خواهد بود، و زمانی که بتوانیم تجربه مصرف کننده را بهتر کنیم و آن را با شرکای خود و تبلیغ کنندگان خود به اشتراک بگذاریم، وضعیت بهتری خواهیم داشت.

هیچ زمانی مانند NewFronts نیست

این راز نیست که بازار اشباع شده است. با این حال، Roku عمدا تصمیم گرفت به جای رفتن به هفته پیش رو در سال جاری، در NewFronts بماند و دومین بار شرکت در رویداد IAB است. و رابینز اذعان کرد که “تعدادی از اولین ها” در راه بودند در ارائه 2 می در کارخانه چلسی.

لوین گفت که این شرکت «بسیار بحث کرده است» که آیا باید به جای آن به هفته اولیه برود یا نه، در نهایت علیه آن تصمیم گرفت.

“به عنوان یک بازاریاب، چگونه می توانید در واقع نحوه برنامه ریزی برای نتفلیکس یا دیزنی یا هر شخص دیگری را در صورتی که نمی دانید پایه و اساس چیست؟” لوین گفت. «ما می‌خواهیم در NewFronts باشیم زیرا می‌خواهیم به بازاریابان کمک کنیم ابتدا اندازه پلتفرم را درک کنند، چگونه می‌توانید به مشتریان دسترسی پیدا کنید و چگونه می‌توانید با وجود تماشای آن‌ها غیرقابل چشم پوشی شوید. لوین افزود که