Inside Roku’s Journey from Startup to Streaming Power Player

تصویر
در سال 2015، کسب و کار فروش تبلیغات Roku یک اتاق بالاتر از Sleepy’s در منهتن را اشغال کرد.سال

لوین افزود: «این استارتاپ به همان اندازه بود که استارت آپ می توانست داشته باشد. ما برای سهم نجنگیدیم. ما به معنای واقعی کلمه در حال ایجاد فرصت بودیم. قبل از اینکه بتوانیم تکه پای خودمان را بگیریم، باید پای را بپزیم.»

Roku به آرامی شروع به هجوم به بازار کرد و متوجه شد که خریداران رسانه‌ای برتر در واقع دستگاه‌های Roku مخصوص به خود را دارند.

لوین گفت: «وقتی آن را دیدند، متوجه شدند. این پویایی هنوز هم وجود دارد. با وجود اینکه ما پلتفرم شماره یک پخش تلویزیونی هستیم و نیمی از خانواده‌های آمریکایی دستگاه‌های Roku دارند، اما در موقعیتی ساحلی قرار داشتیم که خریداران رسانه‌ها آن را نمی‌فهمیدند، نمی‌دیدند یا احساس نمی‌کردند.»

این منجر به استراتژی سفر در سراسر کشور برای شرکت در جلسات و وصل کردن دستگاه ها برای نمایش محصول شد.

بعداً در سال 2015، Roku با مدیر ارشد مدیریت مک‌دونالدز ملاقات کرد. متأسفانه، مدیر اجرایی می خواست به دفتر استارت آپ در نیویورک بیاید.

لوین گفت: «من وحشت کردم و یک سفره و گل گرفتم و سعی کردم مکان را حتی مناسب جلوه دهم. او وارد شد، و من قسم می خورم که فکر می کرد ما او را می رباییم. او می گفت، “این مقر Roku است؟” کاملاً وحشتناک.»

اما CMO تحت تأثیر قرار گرفت و به تیم لوین گفت که وقتی شرکت به 10 میلیون حساب فعال رسید، با او تماس بگیرند. مک دونالد اکنون یکی از شرکای اصلی Roku است.

یک سال بعد، Roku اولین شراکت اولیه خود را امضا کرد و با Magna همکاری کرد.

لوین گفت: “ما رفتیم و در خیابان ششم راه افتادیم و از خوشحالی فریاد می زدیم.” “آن لحظه ای بود که ما واقعاً شروع به حرکت با شرکت های هلدینگ بزرگ کردیم.”

تکامل محصول

تیم لوین نمی‌توانست با مک‌دونالدز و مگنا معامله کند، بدون اینکه یک پلتفرم محکم برای ارائه ارائه کند.

Louqman Parampath، معاون مدیریت محصول و تبلیغات Roku، تقریباً همزمان با Levin در سال 2015 به عضویت درآمد، زیرا می‌دانست که این فرصت در تبلیغات ویدیویی و توسعه راه‌هایی برای کسب درآمد از برنامه‌ها در پلتفرم وجود دارد.