لوین اضافه کرد که این شرکت “دلیلی واقعی” برای جلوتر از دیگران دارد.
لوین گفت: «مردم متوجه نیستند که ما چقدر در NewFront جدید هستیم. ما اغلب با کسب و کارهایی مقایسه میشویم که 50 سال از عمرشان میگذرد.»
آینده قابل خرید است
با توجه به اینکه از اینجا به کجا می رود، روکو لحظه خریدی را سپری می کند.
این شرکت به یکی از اولین پلتفرمهای استریم تبدیل شد که کاملاً به تجربههای قابل خرید متمایل شد و اخیراً همکاری با Instacart را اعلام کرد که برای کمک به تبلیغکنندگان CPG طراحی شده است تا تبلیغات تلویزیونی مرتبطتر و مبتنی بر عملکرد باشد. این معامله دادههای بیننده از Roku و بینشهای Instacart را ترکیب میکند، که به بازاریابان اجازه میدهد تأثیر تبلیغات پخش تلویزیونی بر فروش محصول را کمیت کنند.
نتایج اولیه قوی بوده است. به عنوان مثال، در آزمایشی با یک برند مراقبت شخصی، 60٪ از مشتریانی که پس از دیدن کمپین Roku برند را خریداری کردند، برای شرکت جدید بودند. برای یک برند نوشیدنی، خریداران جدید 70 درصد نرخ تکرار بالاتری نسبت به میانگین خریداران تازه وارد در اینستاکارت داشتند.
قرارداد Instacart به شراکت خرده فروشی با مارک های دیگر مانند Microsoft، BestBuy، Cox Automotive، DoorDash، Kroger، Walmart و دیگران می افزاید. Shoppable نقطه فروش بزرگی برای Roku در عرضه اولیه آن در سال 2022 بود، و تبلیغکنندگان میتوانند انتظار داشته باشند که تعداد بیشتری از آن را در معاملات سال 2023 مشاهده کنند.
لوین گفت: «ما از بازاریابان میخواهیم که قیف، اندازهگیری و نتایج کمپینهای خود را فراتر از آن چیزی که خودمان میتوانیم اندازهگیری کنیم، درک کنند، و این مشارکتها فوقالعاده موفق بودهاند.
پیشنهادات قابل خرید برای شرکای اولیه مانند یونیلور نیز جذاب بوده است، با رئیس سرمایه گذاری و مشارکت رسانه ای یونیلور، آرون سوبول، به طور خاص به Walmart و پیشنهاد کلیک برای خرید و معامله DoorDash Roku اشاره می کند.
آنها تمایل به نوآوری با شرکت هایی مانند DoorDash دارند، و اگر به برخی از مارک های ما فکر می کنید، [we] دوست دارم ببینم که خرید در اتاق نشیمن واقعاً در یک محیط درخواستی چقدر عمل می کند.» او گفت.
Roku در حال برنامه ریزی برای اعلام تجربیات جدید تبلیغات، ادغام نام تجاری جدید، محتوا و موارد دیگر در ارائه NewFronts خود در روز سه شنبه است. هفته گذشته، این شرکت قبلاً ضمانت دسترسی پرایم تایم را اعلام کرد، به این معنی که Roku تضمین میکند که مشتریان بیشتری را نسبت به پنج شبکه کابلی متوسط نشان میدهد.
لوین گفت: «ما آزمایشهای متعددی را روی این موضوع انجام میدهیم و به طور مداوم شبکههای کابلی را در دسترس خارج کردهایم. “آخرین چیزی که با کابل به آن چسبیدید دسترسی سریع است و ما می توانیم آن را بهتر از کابل ارائه دهیم.”