چرا فوتبال انگلیسی برای استراتژی برند Budweiser حیاتی است؟

Ged Colleypriest، بنیانگذار Underdog Sports Marketing، معتقد است که این مجموعه محتوا در صورتی که واقعاً “معتبر” باشد، در بین طرفداران فوتبال طنین انداز خواهد شد. او همچنان بر طرح توزیع از طریق اسکای اسپورت و دیگر صاحبان رسانه تاکید کرد که به قرار دادن سریال در جایی که طرفداران از قبل به دنبال محتوای ورزشی هستند کمک می کند.

Colleypriest افزود: “این مطابق با لیگ برتر است که محتوای بیشتری را از خارج از بازی برای خود ایجاد می کند، و به آنها کمک می کند که بتوانند این کار را با یک نام تجاری انجام دهند.”

هر دو شریک همچنین از انواع دارایی های دیجیتالی برای تبلیغ سریال استفاده خواهند کرد، از جمله تریلرها و تیزرها برای هر قسمت و همچنین محتوای پشت صحنه به اشتراک گذاشته شده توسط هر دو طرف و همچنین بازیکنان و نوازندگان برجسته.

موفقیت سریال به تعداد بازدیدها و تعاملات آن با احساسات طرفداران بستگی دارد که پس از پخش هر قسمت اندازه گیری می شود.

آلن گفت: “ما از طرفداران انتظار داریم که با این سریال طنین انداز شوند و واقعا از شنیدن این بحث های واقعی در مورد زندگی و حرفه بازیکنان و نوازندگان، احساسات ناشناخته، چالش ها، پیروزی ها و موارد دیگر لذت ببرند.”