نام تجاری بک برای آزمایش آبجو به هوش مصنوعی روی می آورد

رئیس بازاریابی برند Beck’s قول داده است که پس از موفقیت اولین تلاش خود که منجر به توسعه نسخه ویژه آبجو شد، به استفاده از هوش مصنوعی مولد در پروژه‌های آینده ادامه دهد.

کمتر از نیم ساعت طول کشید تا Beck’s Autonomous که با هوش مصنوعی توسعه داده شده بود، پس از اینکه تیم بازاریابی آن ChatGPT و Midjourney را مأمور انجام طراحی، بازاریابی و نام تجاری آن کردند، جمع آوری شد.

برند آلمانی 150 ساله آبجو، متعلق به Anheuser-Busch InBev، دو پلتفرم هوش مصنوعی را با چالشی مواجه کرد که منجر به توسعه Beck’s Autonomous شد. سپس 450 بطری از دم‌نوش فن‌آوری با نسخه محدود برای سفارش آنلاین برای مصرف‌کنندگان در سراسر آلمان، ایتالیا و بریتانیا از طریق وب‌سایت آن منتشر شد، جایی که مصرف‌کنندگان می‌توانستند به صورت رایگان یکی را پیش‌سفارش کنند.

در حالی که هوش مصنوعی تبلیغات و رسانه های اجتماعی را برای آبجو توسعه داده است، به نظر می رسد که ارتباط روابط عمومی آن توسط یک انسان از طریق Weber Shandwick انجام می شود.

لورا سالوی، مدیر بازاریابی در Beck’s، درباره این ابتکار به Adweek گفت: “ما در حال استفاده از قدرت آخرین فناوری – در قالب هوش مصنوعی – هستیم و در مورد آنچه ممکن است و چگونه می توانیم آینده آبجوسازی را شکل دهیم، آزمایش می کنیم.”

چالشی که مطرح شد استفاده از میلیون ها طعم مختلف برای تهیه دستور پخت نهایی بود. با توسعه Beck’s Autonomous، این فناوری همچنین یک آرم سفارشی و ظرف آبجو را توسعه داد. تمام دارایی ها، از جمله یک ویدیوی 360 درجه که ظرف را به نمایش می گذارد، نیز توسط این فناوری ایجاد شده است.

این ابتکار بخشی از راه این برند برای علامت گذاری 150 خود استهفتم سالوی سالگرد اضافه شد.

ما می خواستیم این نقطه عطف را با نگاه به آینده و انجام کاری پیشگامانه جشن بگیریم! بنابراین… ما می‌خواستیم از قدرت فناوری و هوش مصنوعی برای تصور آینده آبجو استفاده کنیم.»

فناوری هوش مصنوعی همچنین برای ایجاد کمپین تبلیغاتی که در رسانه های چاپی، خارج از خانه و رسانه های اجتماعی اجرا می شود، استفاده شد.

سالوی که آن را به عنوان راهی برای تشکر از طرفداران این برند در دریافت یکی از 450 آبجو توضیح می دهد: “این فعالیت یک آزمایش واقعی با هوش مصنوعی است که نسخه محدود Beck را ایجاد می کند.”