چرا فوتبال انگلیسی برای استراتژی برند Budweiser حیاتی است؟

ما همیشه در تلاش هستیم تا نقاط تماس جدیدی را برای طرفداران ایجاد کنیم تا تجربیات سرگرم کننده و راه هایی برای تعامل با برند در سطح ملی و جهانی به آنها ارائه دهیم. تماشاگران باورنکردنی فوتبال اروپا در سراسر جهان پخش می شوند. تاد آلن، معاون بازاریابی جهانی در Budweiser، به Adweek گفت: از طریق همکاری با لیگ برتر، ما در موقعیتی منحصر به فرد برای ایجاد محتوا و کمپین هایی هستیم که فراتر از مرزها هستند و به شیوه ای معنادار با طرفداران طنین انداز می شوند.

او اعتراف کرد که این قالب شبیه به سریال HBO The Shop است که توسط لبرون جیمز میزبانی می‌شود و اگر این سریال موفقیت‌آمیز باشد، می‌تواند بیشتر منتشر شود.

Behind the Game توسط استودیو Copa90 با همکاری Premier League Productions توسعه و تولید شده است.

جلو بردن مرزهای ورزش

ما همیشه در حال بررسی راه‌های جدیدی هستیم تا با گسترش افق‌های خود در حوزه موسیقی و ورزش، مرزهای تعامل خود با طرفداران را افزایش دهیم. هدف این مجموعه از بین بردن فاصله بین هواداران و لیگ و ایجاد محتوایی است که علایق و علایق طرفداران را بیان می کند.

هر چهارشنبه از 12 آوریل منتشر می شود، هر یک از مهمانان سابقه فوتبال یا موسیقی خواهند داشت زیرا این برند قصد دارد خود را در تقاطع ورزش، موسیقی و فرهنگ قرار دهد.

«انتخاب یان رایت به‌عنوان مجری برنامه، راهی عالی برای گرد هم آوردن همه به روشی طبیعی بود. به عنوان کسی که در لیگ برتر بازی کرده است و اکنون یک شخصیت برجسته تلویزیونی و رادیویی است، او کاملاً ماموریت بودویزر برای ارتباط فوتبال با فرهنگ اطراف آن برای الهام بخشیدن به هواداران در سراسر جهان را نشان می دهد.

هر قسمت جدید در کانال یوتیوب لیگ برتر میزبانی می شود و همچنین از طریق کانال های اجتماعی Budweiser تبلیغ می شود که محتوای انحصاری اضافی را میزبانی می کند. به چهل پخش کننده بین المللی، از جمله Sky Sports، از طریق قراردادهای خود با لیگ برتر، و همچنین سایت اشتراک ویدیو BiliBili در چین، به این سریال دسترسی خواهند داشت.