پیشرفت فقط در مورد تعهدات اقلیمی نیست

تبلیغ کنندگان در مورد آن چه کاری می توانند انجام دهند؟

صنعت ما واقعاً دو نقش در این رقص ظریف دارد. اولاً، ما مسئولیت داریم تا اطمینان حاصل کنیم که اهداف پایداری به طور صادقانه و واضح بیان می شوند. ASA اخیرا دریافته است که ادعاهای زیست محیطی یکی از گمراه کننده ترین موضوعات برای مصرف کنندگان است. بنابراین با توجه به مواردی که تبلیغات ممنوعه برای شستشوی سبز سه برابر در یک سال می شود، مهم است که برندها را مسئول بدانیم. ثانیاً، تبلیغات به طور قابل توجهی به ردپای یک سازمان کمک می کند، بنابراین این وظیفه ماست که بدانیم، در صورت وجود، در چه اهدافی برای کربن زدایی مشارکت می کنیم.

مطالعه اخیر توسط Purpose Disruptors فقط برای ارائه ایده ای از مقیاس، نشان می دهد که تبلیغات 32٪ اضافی به ردپای کربن یک فرد اضافه می کند.

برندها می توانند با پیروی از برنامه عملیاتی پنج مرحله ای Ad Net Zero کاهش قابل توجهی داشته باشند. به عنوان مثال، یک تبلیغ‌کننده می‌تواند با سبزی خوردن در صحنه‌های تولید، 1.17 تن انتشار CO2 را از ردپای خود حذف کند. آنها با صرفه جویی اقتصادی به جای تجارت، بیش از 3 تن در هر صندلی صرفه جویی می کنند.

انرژی مورد نیاز برای تقویت تبلیغات دیجیتال نیز ردپای کربن سنگینی بر جای می گذارد. یک کمپین تبلیغاتی آنلاین معمولی 5.4 تن CO2 منتشر می کند که یک سوم تولید متوسط ​​مصرف کننده آمریکایی در یک سال است. اما راه‌حل‌های ساده‌ای وجود دارد که تبلیغ‌کنندگان می‌توانند انجام دهند که بر عملکرد یا هزینه تبلیغات آنها تأثیری نخواهد داشت. این موارد شامل حذف فایل‌های فونت، آزمایش فرمت‌های تصویری کارآمدتر، آزمایش انواع فایل‌های مختلف، خرید مستقیم‌تر، تمرکز بر سایت‌های پرتوجه و فیلتر کردن ناشران کربن فشرده است.

به عنوان مثال، تبدیل فایل های تصویری به SVG به راحتی می تواند 30 تا 40 درصد از بار تبلیغات شما را ذخیره کند. همچنین می‌توانید فرمت‌های نمایش خود را از فایل‌های jpg یا png. به webp. تغییر دهید، که می‌تواند اندازه فایل را تا 33 درصد کاهش دهد، در حالی که تغییر فرمت ویدیو به فرمت نمایش می‌تواند انتشار را تا 7.75 برابر کاهش دهد.

اهداف، جاه طلبی هستند، نه دستاورد

اهداف تنها زمانی ارزشمند هستند که ضربه زدن به آنها مهمتر از ساختن آنها باشد. بنابراین سال 2025 تاریخ مهمی برای تقویم های شماست.