پیشرفت فقط در مورد تعهدات اقلیمی نیست

سال 2025 نقطه عطفی بزرگ برای بسیاری از برندهایی است که تعهدات عمومی دارند و بسیاری از آنها احتمالاً آنها را از دست خواهند داد. این نمی تواند مورد توجه قرار نگیرد و باید یک زنگ بیدارباش باشد. ما باید آماده پاسخگویی به این مشاغل باشیم. امپراتور اعلام کرده است که به خرید لباس می رود و اگر برهنه برگردد، باید آماده باشیم تا او را صدا کنیم.

این داستان بخشی از بسته دیجیتالی Adweek’s State of Sustainability است که راه‌حل‌های بازاریابی متمرکز بر آب و هوا را در فضاهای زیبایی، تجربی و رسانه‌ای مورد توجه قرار می‌دهد و بررسی می‌کند که چگونه صنعتی که برای هدایت مصرف ساخته شده است در حال سازگاری برای کاهش تأثیر آن است.