پیتر نیلور از نتفلیکس در حال تغییر به یک پیشروی مجازی است

نظر شما در مورد این رویداد چیست؟ و بازخورد تا کنون چه بوده است؟
وقتی صحبت از آنچه بازاریابان به ما می گویند می شود، آنها می گویند که تقاضا برای آنچه ما داریم زیاد است. آنها از نوع تلویزیونی که ما داریم خوششان می آید. و من تلویزیون را می گویم زیرا، با میانگین سنی ما 34 سال و بارگیری تبلیغات ساده ما، مانند این است: “اوه، بله. این همان تلویزیونی است که من می خواهم. من می‌خواهم در این محتوای شگفت‌انگیز باشم.» و وقتی نوبت به بازخورد نمایش می رسد، از کوتاه و تاثیرگذار بودن آن خوشحال شدند. این یک هفته طولانی است و ما سعی کردیم پیام خود را به روشی واضح بیان کنیم. بنابراین ما در آنجا نیز انتظارات آنها را برآورده کردیم.

و در مورد واکنش به ارائه، فکر می کنم نتفلیکس تنها شرکتی بود که فورا سهام را افزایش داد.
این یک اثر موجی خوشحال کننده از ارائه ما است، اما مطمئناً این هدف ما نبوده است. هدف ما این بود که با بازار ارتباط برقرار کنیم و به آنها بینشی بدهیم که امیدواریم به آنها اعتماد به نفس برای سرمایه گذاری با ما بدهد. همه تماشا می‌کنند و مشتاقند آنچه را که ما داریم یاد بگیرند. و صادقانه بگویم، چیزی که ما بسیار مراقب آن هستیم این است که مطمئن شویم همه چیزهایی که در آنجا قرار می‌دهیم که احساس می‌کنیم پایدار است و اطلاعاتی که افرادی که مسئول سرمایه‌گذاری هستند می‌توانند از آن برای ارائه توصیه‌هایی برای انتقال پول به سمت ما استفاده کنند. و اگر وال استریت همه اینها را به خوبی دریافت کرد، باز هم یک اثر موج دار لذت بخش است.

قبل از اینکه مجازی شوید، این تصمیم چقدر در کار بود؟ چه اتفاقی در این تصمیم افتاد؟
راستش این واقعاً مکالمه ای بود که ما با اداره پلیس نیویورک داشتیم. WGA، انجمن نویسندگان آمریکا، به NYPD روشن کرد که آنها قصد دارند بسیار هدفمند رویداد ما در تئاتر پاریس را مختل کنند. و اداره پلیس گفت که آنها نگران ایمنی عابران پیاده هستند. بنابراین ما خیلی سریع چرخیدیم، و واقعاً فقط در مورد ایمنی بود و هیچ چیز دیگری. و زمانی که این تصمیم را گرفتیم، به سرعت از رویدادمان فیلمبرداری کردیم. ما به اندازه کافی خوش شانس هستیم که امکانات زیبایی داریم و همه عوامل اجرایی را آماده داشتیم. بنابراین ما آن را برگردانیم. ساختن تولیدات عالی کاری است که انجام می دهیم، بنابراین می توانیم خیلی سریع آن را به پایان برسانیم.

و همانطور که گفتید، تغییر به سمت مجازی به سرعت اتفاق افتاد. پس آیا آن ارائه همان چیزی بود که برای یک رویداد زنده انجام می شد؟ اصلا عوض شد؟
بخش زیادی از آنچه دیدید همان چیزی بود که ما برای ارائه آن برنامه ریزی کرده بودیم. ما فقط کمی با توجه به زمینه نحوه ارائه آن تنظیم کردیم، اما به طور کلی، پیام و همه چیز یکسان بود و در مورد نقاط قوت خود صحبت می کردیم. و متاسفانه مجبور شدیم ازش فیلم بگیریم. اما خوشبختانه، تولید فوق العاده فشرده و زیبا با تمام محتوای ما بود، بنابراین به نظر می رسید که کار می کند.

شما همچنین برای اولین بار اعداد ردیف تبلیغات را منتشر کردید و گفتید نزدیک به 5 میلیون کاربر فعال ماهانه وجود دارد. با توجه به قیمت سهام، این امر تأثیرگذار بود. آیا برنامه همیشه ذخیره اعداد برای ارائه اولیه بود؟
ما با اعداد و بینشی که به بازار عرضه می کنیم، هم در وال استریت و هم در خیابان مدیسون، هدفمند و عمدی هستیم. ما می‌خواهیم دوباره مطمئن شویم که اگر مردم در سهام یا رسانه‌ها سرمایه‌گذاری می‌کنند، همه چیز پایدار و قابل اعتماد است، همانطور که فکر می‌کنیم باید باشد. و این یک راه واقعاً خوب برای به اشتراک گذاشتن فوری این اعداد با همه بود. این اعلان‌های سود سه‌ماهه که به صورت عمومی معامله می‌شوند، توابع نیرویی عالی برای انتشار چیزها هستند، و پس از آن چیزی شبیه به پیش‌فروش، یک تابع نیروی عالی برای انتشار اعداد ما است. اینطور نیست که چیزی را پنهان کنیم، اما می‌خواهیم آنها تا حد امکان پایدار و قابل اعتماد باشند.