ویتنی کامینگز معنای جدیدی به جراحی پلاستیک می دهد

ویتنی کامینگز یک بازیگر هالیوودی است که بازیگری، نویسندگی، استندآپ کمدی، پادکست و تهیه کنندگی را در رزومه خود دارد. و او اخیراً به عنوان “جراح پلاستیک دارای گواهی هیئت مدیره” مهارت جدیدی اضافه کرده است، یا در کمپین مرگ مایع می گوید.

با این تفاوت که البته این درست نیست.

در عوض، او اولین نوبت بازیگری خود را در یک تبلیغ مفهومی بالا یعنی Liquid Death انجام می‌دهد که پیام پایداری را با یک فرض مضحک ترکیب می‌کند: کامینگز، که خود را به عنوان یک پزشک حرفه‌ای در یک کت سفید آزمایشگاهی ظاهر می‌کند، ریاست یک مرکز جراحی را بر عهده دارد که زباله‌های پلاستیکی را تغییر کاربری می‌دهد. ، تبدیل آن به ایمپلنت برای باسن، چانه و ساق پا.

هشدار اسپویلر – کامینگز به ذخایر خود فرو می رود و در آخرین افشای ویدیو سه مجموعه از یک عضو خاص بدن را به نمایش می گذارد. او با تکیه به یک آگهی تبلیغاتی قدیمی می گوید: «من فقط یک سخنگوی نیستم، من یک مشتری هم هستم.»

کامینگز به عنوان یک سرمایه گذار در شرکت و سفیر قدیمی برند آب کنسرو شده، مناسب استراتژیک برای آخرین جنگ صلیبی #DeathToPlastic Liquid Death بود. به گفته اندی پیرسون، معاون خلاق این برند، از آنجایی که او “خنده‌دار، صمیمانه و فوق‌العاده مشارکت‌کننده” است، او یک بازی خلاقانه نیز بود.

پیرسون به Adweek گفت که این برند نمی‌خواست یک رویکرد معمولی جدی برای پیام‌های زیست‌محیطی داشته باشد، زیرا مصرف‌کنندگان «خیلی نسبت به اخبار بد حساس هستند». با این حال می‌خواست با یک افسانه روبرو شود – همه زباله‌های پلاستیکی بازیافت نمی‌شوند. تنها حدود 5 درصد این کار را به ازای نام تجاری انجام می دهند – و یک راه حل مسخره ارائه می دهند که شامل قرار دادن 95 درصد دیگر در مجتمع صنعتی زیبایی است.

پیرسون گفت: «اگر می‌خواهید به مردم دسترسی پیدا کنید، آنها را به چیزی که بر روی تکه‌ای از حقیقت ساخته شده است بخندید. و هیچ چیز احمقانه‌تر از این نیست که می‌توانیم مشکل آلودگی پلاستیکی را با فشار دادن پلاستیک‌های ساحلی به داخل حفره‌های بدنمان حل کنیم.»

کامینگز، یک ادم تبلیغاتی که قبلاً در بخش‌های Affirm بازیکن فن‌آوری و سیستم کنترل تولد ظاهر شده است. به حساب می آید، با Adweek در مورد مراقبت از تأییدات خود، بیان نظر خود و یافتن “مخفیانه سالم” زیر شکم Liquid Death صحبت کرد.

تصویر
ویتنی کامینگز به Liquid Death کمک می کند تا پیام پایداری را در یک فرض مسخره آمیز جمع کند.