پیتر نیلور از نتفلیکس در حال تغییر به یک پیشروی مجازی است

مانند رویدادهای اولیه هفته گذشته، پس از مرگ هفته اول Adweek اکنون به پایان رسیده است.

ما قبلاً با مارک مارشال از NBCUniversal، ماریان گامبلی از Fox، Donna Speciale از TelevisaUnivision، ریتا فرو از دیزنی، جان استاینلاف از برادران وارنر دیسکاوری و شان داونی از YouTube صحبت کرده‌ایم. اکنون، ما در حال پایان دادن به کار با پیتر نیلور، معاون فروش تبلیغات در سراسر جهان در نتفلیکس هستیم.

امسال برای اولین بار نتفلیکس در ویترین تبلیغاتی سالانه شرکت کرد و این شرکت به طرز شگفت انگیزی چند روز قبل از رویداد هفته اول چهارشنبه خود به یک ارائه مجازی روی آورد. این تغییر در بحبوحه اعتصاب انجمن نویسندگان آمریکا اتفاق افتاد که همچنین باعث شد در این رویداد به جای استعدادهای روی پرده، مدیران اجرایی حضور داشته باشند.

نایلور در مورد تصمیم برای تغییر به یک ارائه مجازی، افزایش سهام استریمر پس از این رویداد و اینکه آیا نتفلیکس در سال 2024 به هفته اولیه باز خواهد گشت صحبت کرد.

این مصاحبه برای طولانی بودن و وضوح ویرایش شده است.

Adweek: این اولین رویداد هفته اولیه نتفلیکس بود و سر و صدای زیادی در آن وجود داشت. پس با نگاهی به این رویداد، به چه چیزی افتخار می کنید؟
من افتخار می کنم که به شکلی معنادار وارد بازار شده ایم. کاری که ما سعی می کنیم انجام دهیم این است که بگوییم از نظر پیشنهادات تبلیغاتی اساسی خود بر روی دیدار با بازار متمرکز هستیم. من دوست دارم آن را درخشان بودن در اصول اولیه بنامم. ما قبلاً همکاری خود را با DoubleVerify و Integral Ad Science اعلام کرده‌ایم. هفته گذشته اعلام کردیم که رتبه‌بندی تبلیغات دیجیتال از Nielsen به طور رسمی امسال ارائه می‌شود. مواردی مانند هدف گذاری و حمایت مالی. باز هم، ملاقات با بازاری که انتظار دارند ما در آن باشیم، چیزی است که من در مورد آن روان هستم. و سپس من خوشحالم که در مورد مخاطبان و رشد مخاطبانمان صحبت کنم. ما تنها شش ماه پیش در 12 بازار راه اندازی شدیم و شروع بسیار خوبی داریم. خوشحالم که برای اولین بار در بازار و پیشرو هستیم و این مخاطبان عالی را می فروشیم.