پیتر نیلور از نتفلیکس در حال تغییر به یک پیشروی مجازی است

این یک اثر موجی خوشحال کننده از ارائه ما است، اما مطمئناً این هدف ما نبوده است.

پیتر نیلور، معاون فروش تبلیغات در سراسر جهان در نتفلیکس، در مورد جهش سهام این شرکت پس از ارائه هفته اول.

اولویت‌هایی که می‌خواستید به آن‌ها برسید چه بود؟
ما در حال برقراری ارتباط هستیم که فقط باید مردم به یاد داشته باشند که هنوز روزهای اولیه است. در هر صورت، ما روی درخشان بودن در اصول اولیه تمرکز کرده‌ایم، و فکر می‌کنم خیلی سریع این را گفتیم. ما می خواستیم با اندازه و مقیاس مخاطب ارتباط برقرار کنیم، و این یک ابتکار جهانی بسیار مهم است – برای رشد مخاطب. و سپس، در نهایت، البته، محتوا. تمام آن قرقره های صدای هیس کردن، فقط نمایش بعد از نمایش است. همانطور که می گویند، ما چیزهای زیادی در قوطی داریم، هم نمایش های بازگشتی و هم نمایش های جدید. برخی از نمایش‌های بازگشتی که من به‌خصوص درباره آن‌ها هیجان‌زده هستم – Extraction 2 را داریم که فیلم جدیدی است که در ژوئن منتشر می‌شود. لوپین یک درام فرانسوی است که در ماه اکتبر اکران می شود. و وقتی صحبت از فرانسوی شد، فصل چهارم امیلی پاریس در راه است. و سپس نمایش های جدید، فوبار از آرنولد شوارتزنگر. که پنجشنبه می آید من فکر می کنم که قرار است بزرگ باشد. Rebel Moon and All the Light We Cannot See، یک درام عالی است. نمایش های بسیار عالی، اسناد، واقعیت، شما نام ببرید، در راه است. بنابراین این چیز بزرگ دیگری بود، اشتراک گذاری تمام نمایش ها و فیلم هایی که تبلیغ کنندگان می خواهند.

برای سال آینده، چه چیزی را می خواهید ادامه دهید؟ چه کاری را متفاوت می خواهید انجام دهید؟
با نگاه کردن به آینده، فکر می‌کنم یک چیز را یاد گرفتیم این است که تبلیغ‌کنندگان از ارائه واضح قدردانی می‌کنند. آن‌ها از شنیدن نظرات مدیران ما قدردانی می‌کنند، بنابراین ما به ارائه ادامه می‌دهیم [them] بیرون ما هر دو مدیرعامل، مدیر ارشد محتوا و غیره داشتیم. و اگر چیزی باشد، در سال آینده، من پیش‌بینی می‌کنم که استعدادهای بسیار بیشتری داشته باشیم که روی صفحه درباره تجارت ما نیز صحبت می‌کنند. این یک آیین قدیمی است که سال آینده زمانی که شرایط متفاوت باشد، دوباره به آن خواهیم پرداخت.

آیا چیزی وجود دارد که بتوانید در مورد مذاکرات اولیه به اشتراک بگذارید؟
تقاضا قوی است. من می توانم آن را به اشتراک بگذارم. و محصولاتی که ما اعلام کردیم، مانند 10 تاپ و حمایت های مالی، توجه زیادی را به خود جلب می کنند. یکی از چیزهایی که هفته گذشته از آن لذت بردم، هر وعده غذایی با یک مشتری بود. این کاری است که ما انجام می دهیم. و بسیاری از صحبت‌های من در مورد تمایل تبلیغ‌کنندگان به ارتباط فرهنگی صحبت می‌کردند. و من فکر می کنم که 10 محصول برتر، به ویژه، راهی برای تبلیغ کنندگان در کمپین های خود است تا در محبوب ترین جریان محتوا در هر کجا قرار بگیرند. از سال تا به امروز، 15 از 16 هفته نمایش پخش جریانی شماره 1 و برای 14 هفته فیلم شماره 1 را داشته ایم. و هنگامی که محصولی مانند تاپ 10 و حمایت های مالی را به ارمغان می آورید، این چیزی است که تبلیغ کنندگان برای این مذاکرات اولیه هیجان زده می شوند. بنابراین همه چیز به خوبی پیش می رود. تقاضا قوی است و محصولاتی که ما اعلام کردیم مورد علاقه هستند. بنابراین تا اینجای کار احساس خوبی نسبت به آن دارم.

آیا پیامی وجود دارد که بخواهید بازاریاب ها را از رویداد حذف کنند؟
فقط اینکه اکنون امکان همکاری با ما وجود دارد. من فکر می‌کنم که انتظارات زیادی برای این ایده وجود دارد که نتفلیکس مخاطبان تبلیغاتی داشته باشد. و خبر خوب: ما اینجا هستیم و بیایید مشغول شویم.