وعده و خطرات آدلند در اقدامی اقلیمی

تایید

در دنیای من، بدیهی است که هیچ کس نباید بدون تأیید شخص ثالث معتبر ادعایی داشته باشد یا ادعایی از دیگران بپذیرد. دیدن اینکه چه تعداد از شرکت‌های تبلیغاتی ارقام آلاینده‌ها را منتشر می‌کنند یا ادعا می‌کنند که «سبز»، «کربن خنثی» یا «صفر خالص» هستند، بدون هیچ تأیید جدی و شفاف شخص ثالث، شگفت‌انگیز است. این حتی شگفت‌آورتر است که چگونه به نظر می‌رسد دیگران در این بخش این ادعاهای بی‌اساس را باور می‌کنند.

کارشناسان آب و هوا اهمیت تأیید صحت را درک می کنند و می توانند در زمینه مکانیک به شما کمک کنند. درست مانند این است که مطمئن شوید داده های مالی و عملکرد شما می تواند توسط سهامداران شما پذیرفته شود.

شفافیت

برندها باید در شرایط قرارداد خود بخواهند که هر شرکتی در زنجیره ارزش تبلیغاتی خود با درآمد قابل توجه (مثلاً بیش از 100 میلیون دلار) فهرستی از انتشار گازهای گلخانه‌ای ایجاد کند و آن را توسط شخص ثالث معتبر تأیید کند (با هزینه کمتر از هزینه یک کوکتل. حزب) و موجودی را از طریق یک پلتفرم کاملاً شناخته شده مانند CDP، The Climate Registry یا Global Reporting Initiative به صورت عمومی افشا کند.

این اقدام به سرعت بخش را با سایر نقاط جهان هماهنگ می‌کند، به شرکت‌های تبلیغاتی کمک می‌کند تا از تأثیر خود آگاه شوند و داده‌های مورد نیاز برای برآورد دقیق‌تر تأثیرات کمپین تبلیغاتی را ایجاد کنند.

یکی از دلایلی که من خوشبین هستم این است که OpenX اخیرا نشان داد که بخش تبلیغات با چه سرعتی می تواند حرکت کند نه تنها با تبدیل شدن به اولین شرکت دارای گواهینامه کربن خنثی در صنعت، بلکه اولین شرکت در جهان که با ابتکار فناوری مبتنی بر علم (SBTi) روبرو شد. ) استاندارد خالص صفر شرکتی. این واقعیت واقعاً جامعه آب و هوا را تحت تأثیر قرار داده است و نشان می دهد که بخش تبلیغات در مورد آب و هوا جدی است و همکاری را جذاب تر می کند.

به همان اندازه که شما در تبلیغات احساس می کنید ممکن است به متخصصان آب و هوا نیاز داشته باشید، حقیقت این است که ما کسانی هستیم که واقعاً به شما نیاز داریم: شما یک ابرقدرت دارید که به طور کلی، به طرز دردناکی، فاقد آن هستیم – توانایی تغییر رفتار. اکنون باید با هم کار کنیم تا فرصتی برای جلوگیری از بدترین تأثیرات پیچیده تغییرات آب و هوایی در سطح سیاره داشته باشیم. صنعت تبلیغات نقش مهمی در تغییر رفتارها در همه جا ایفا می کند و در زمان رکورد به قهرمانی در مسیر صفر خالص تبدیل می شود.