رهبری با ذهنیت چابک

در این قسمت از Brave Commerce، میزبان سارا هافستتر و ریچل تیپوگراف با دایانا فراست، مدیر ارشد رشد آمریکای شمالی در کرافت هاینز، می‌نشینند تا درباره رهبری چابک، اهمیت یادگیری از شکست‌ها و استراتژی‌های رشد شرکت بحث کنند.

فراست به اشتراک می گذارد که چگونه تعهد او به طرز فکر چابک و رویکرد “دهکده” به پویایی تیم، فرهنگ کرافت هاینز را شکل داده است. با پذیرش شکست ها به عنوان فرصت های یادگیری، این شرکت نه تنها موفق شده است به روز بماند، بلکه همچنان به تزریق ارزش های اصلی خود در عملیات روزمره خود ادامه می دهد.

فراست نگاهی داخلی به مشارکت استراتژیک کرافت هاینز با مایکروسافت و سرمایه گذاری 2 میلیارد دلاری این شرکت در نوآوری در پنج سال آینده می دهد. او تاکید می‌کند که چگونه ایجاد تعادل بین سرعت، ضایعات و مقیاس‌پذیری کلید رویکرد “چابک در مقیاس” آنها است.

علاوه بر این، او در مورد ادغام فناوری هوش مصنوعی در کارایی عملیاتی آنها بحث می کند و توجه را به تعامل ظریف بین شهود انسانی و تصمیمات مبتنی بر داده جلب می کند. فراست بر اهمیت لمس انسان حتی با پیشرفت فناوری جدید تأکید می کند، و معتقد است که بشریت هنوز برای ایجاد خلاقیت و نوآوری ضروری است.

خوراکی های کلیدی:

  • رهبری چابک که با یادگیری سریع و رشد ناشی از شکست‌ها مشخص می‌شود، به فرهنگ شرکتی انعطاف‌پذیرتر و نوآورانه‌تر منجر می‌شود.
  • یک “ذهنیت روستایی” در پویایی تیم، حمایت، همکاری و افزایش حل مشکل را تقویت می کند.
  • ایجاد تعادل بین چابکی، مقیاس پذیری و شهود انسانی برای استفاده موفقیت آمیز از فناوری برای رشد و کارایی ضروری است.