وعده و خطرات آدلند در اقدامی اقلیمی

متأسفانه، بسیاری از آنچه که من در مورد تلاش‌ها برای تعیین کمیت و کاهش انتشارات تاکنون دیده‌ام، توسط کارشناسان آب و هوا، از جمله کارشناسان برندهای بزرگ، جدی گرفته نشده است. بخشی از مشکل این است که بسیاری در بخش تبلیغات سعی کرده اند چرخ را در محدوده فضای رقابتی خود دوباره اختراع کنند، به جای اینکه متوجه شوند که تقریباً به تمام سؤالات کلیدی قبلاً از طریق فرآیندهای مشابه در سایر بخش ها پاسخ داده شده است.

بهترین راه برای دستیابی به اهداف همه، از طریق همکاری پیش رقابتی، هم در بخش تبلیغات و هم در میان همه گروه‌های ذینفع اصلی آب و هوا است.

من بسیار خوشبین هستم که این مرحله رشد ناخوشایند به سرعت از همکاری سریعتر و عمیق تر عبور کند. فراتر از شروع قوی در کار در بین افراد و سازمان‌هایی که قبلاً در بخش تبلیغات هستند، وارد کردن کارشناسان پایداری به این فرآیند بسیار مهم است. سازمان‌های غیردولتی آب و هوا، مشاوران و مهم‌تر از همه، کارشناسان برند – که هزینه‌های کربن‌زدایی تبلیغات را به‌طور مستقیم یا غیرمستقیم پرداخت می‌کنند – که برای دهه‌ها بر روی آب و هوا کار کرده‌اند، می‌توانند به سرعت اقدامات بخش تبلیغات را با بهترین شیوه‌های تثبیت‌شده هماهنگ کنند.

این همکاری می‌تواند از چرخه‌های غیرضروری جلوگیری کند و این خطر را کاهش دهد که تمام تلاش‌های صادقانه انجام شده در این تلاش‌ها توسط تبلیغ‌کنندگان، تنظیم‌کننده‌ها و سرمایه‌گذاران رد شود، زیرا استانداردهای موجود و بهترین شیوه‌ها رعایت نشده است.

در چند هفته گذشته، من با بیش از 10 افسر ارشد پایداری و مدیران اقلیم برای برندهای بزرگ صحبت کرده ام. هیچ یک از آنها کربن زدایی از بازاریابی و تبلیغات را مورد بررسی قرار نداده اند، اما همه آنها متعهد شده اند که برای ارائه پشتیبانی تخصصی با مدیران ارشد بازاریابی خود تماس بگیرند. این همکاری با کارشناسان آب و هوا می تواند تعدادی از مسائل کلیدی را حل کند.

تحصیلات

آب و هوا یک موضوع جدید و پیچیده با اصطلاحات، استانداردها و اکوسیستم خاص خود است، بنابراین کسانی که در بخش تبلیغات می‌خواهند بخشی از پیشرفت معنادار باشند، نیاز به آموزش و حمایت دارند. من اخیراً در یک اجلاس رسانه سبز صحبت کردم، و مهمترین مورد درخواست شده از طیف گسترده ای از سهامداران، آموزش آب و هوا بود.

خوشبختانه، منابع زیادی از سازمان‌های غیردولتی پیشرو در آب و هوا (به عنوان مثال، پروتکل گازهای گلخانه‌ای) و بخش تبلیغات (مانند Ad Net Zero) وجود دارد. اگر بخشی از یک برند هستید، همکاران متخصص آب و هوا دارید که اگر با آنها تماس بگیرید خوشحال می شوند که با آنها همکاری کنند.