دیزنی با وجود اعتصاب، ستاره های بزرگی را به نمایش گذاشت

در رویداد اولیه سال گذشته، دیزنی به وعده خود مبنی بر حضور استعدادهای بیشتر از همیشه روی صحنه عمل کرد، با افرادی مانند ساموئل ال جکسون، دواین جانسون، سلنا گومز و افراد دیگری که باعث شگفتی بازاریابان شدند. و علیرغم اعتصاب نویسندگان که امسال بسیاری از افراد مشهور را از صحنه های اصلی دور نگه داشت، این شرکت همچنان موفق شد چندین نام بزرگ از جمله سرنا ویلیامز، کیم کارداشیان و کوین فایگی، رئیس مارول را به نمایش بگذارد.

تاکنون، اعتصاب جاری انجمن نویسندگان آمریکا تقریباً در هر نمایش اولیه هفته حضور خود را نشان داده است، با برادران وارنر دیسکاوری و نتفلیکس تأیید می‌کنند که در رویدادهای خود بدون استعداد می‌روند، زیرا سلبریتی‌ها مراقب عبور از خطوط اعتراض هستند. و با راهپیمایی معترضان WGA در خارج از نمایشگاه دیزنی در مرکز جاویتس شمالی در نیویورک – مکانی گسترده تر از شهر بسکتبال سال گذشته – مدیر فروش تبلیغات دیزنی، ریتا فرو، موانعی را که این رویداد با آن روبرو بود در سخنان افتتاحیه خود تصدیق کرد.

فرو گفت: «همانطور که همه می‌دانید، آماده‌شدن برای این سخنرانی یکی از زمان‌های مورد علاقه من در سال است، حتی در سال‌هایی مانند این، پر از چالش‌های دشوار.» اما مدیر فروش آگهی اضافه کرد که “دیزنی آماده است تا با هر چالشی روبرو شود.”

برای این شرکت، یکی از برجسته‌ترین چالش‌ها غیبت جیمی کیمل، استاد کباب همیشگی آن، مرتبط با اعتصاب بود، که در گذشته آنقدر به این رویداد اختصاص داشت که پس از مثبت شدن آزمایش کووید-19، حتی از طریق زوم اجرا کرد. روز ارائه دیزنی در سال 2022.

تبدیل نام های بزرگ به “واقعیت”

بدون تمرکز بر استعداد سرگرمی، ورزش بخش بزرگی از ارائه را قبل از اینکه شرکت به اخبار و واقعیت تبدیل شود، به خود اختصاص داد.

به نظر می‌رسد که سرنا ویلیامز، موضوع جلد اخیر Adweek، سریال ESPN In the Arena را اعلام کرد: سرینا ویلیامز، یک سریال مستند که نگاه‌های انحصاری به حرفه این ورزشکار دارد، و پت مک‌آفی نشان می‌دهد که به ESPN می‌پیوندد. این شرکت NBA را در ESPN با بیرون آوردن دونوان میچل از Cavs به نمایش گذاشت تا عملکرد 71 امتیازی خود را از این فصل به یاد بیاورد، و Breanna Stewart و Angel Reese روی صحنه ظاهر شدند و بسکتبال زنان را تبلیغ کردند و از بازاریابان خواستند که آمار فعلی را فقط در حدود 5 نفر افزایش دهند. درصد بازاریابی رسانه های ورزشی به ورزش زنان می رود.