دیزنی با وجود اعتصاب، ستاره های بزرگی را به نمایش گذاشت

تروی آیکمن و جو باک همچنین در مورد ABC، ESPN و ESPN+ که 35 درصد بازی‌های NFL بیشتر دارند و Super Bowl در سال‌های 2027 و 2031 به این شرکت می‌آیند، ابراز امیدواری کردند.

پیتون منینگ پیش‌نمایش رویدادهای زنده این شرکت، از جمله Dancing With the Stars را انجام داد، که در پاییز امسال پس از پخش انحصاری از دیزنی پلاس در فصل گذشته به ABC بازمی‌گردد، و CMA که منینگ برای میزبانی آن در سال 2023 بازمی‌گردد. دیوید مویر داستان‌هایی را از World News Tonight به اشتراک گذاشت. و مایکل استراهان و جورج استفانوپولوس از صبح بخیر آمریکا در مورد برخی از بزرگترین مصاحبه های خود صحبت کردند.

ساعاتی قبل از شروع، ABC ترکیب پاییزی خود را اعلام کرد که شامل نسخه سالهای طلایی فرنچایز The Bachelor به نام The Golden Bachelor است و جسی پالمر مجری برنامه روی صحنه آمد تا در مورد حضور در فصل صحبت کند، حتی به کیم و خلو گل رز اهدا کرد. کارداشیان، که به اشتراک گذاشت که کارداشیان ها برای 20 قسمت دیگر در Hulu، قبل از اولین فصل 3 در 25 می، تمدید شد. رایان سیکرست چندین سری دیگر از بزرگ‌ترین سریال‌های آینده دیزنی مانند بازگشت The Bear از FX و Hulu’s Only Murders in the Building را معرفی کرد.

شگفت زده شدن از فیلم

Feige، رئیس استودیوی مارول، بار دیگر در این رویداد حضور یافت و موفقیت مارول را در دیزنی پلاس بشارت داد.

فیگ گفت: «خوشحالم که وقتی مجموعه‌های مارول ما را با برخی از پرهیاهوترین برنامه‌های سرویس‌های رقابتی مقایسه می‌کنید، حتی کوچک‌ترین سریال‌های ما مخاطبان بین‌المللی بسیار بزرگ‌تر و بین‌المللی‌تری را جذب می‌کند، اغلب دو تا سه برابر تعداد بازدیدها.» قبل از معرفی فیلم جدید برای Secret Invasion (که در 21 ژوئن اکران می شود)، اکو (اکو (که همه قسمت ها در 29 نوامبر منتشر می شود) و فصل 2 Loki (که در 6 اکتبر منتشر می شود).

این فیلم چندین داستان مهم را فاش کرد، از جمله بازگشت کینگ پین در اکو، زنده ماندن از مرگ فرضی خود در Hawkeye، و Loki تام هیدلستون و موبیوس اوون ویلسون در تعامل با شخصیت جدید Ke Huy Quan.

کاتلین کندی، رئیس شرکت، برای اینکه در اولین حضور اولیه لوکاس فیلم کوتاه نیامد، سپس فیلم سه گانه سریال جنگ ستارگان آینده را معرفی کرد: The Acolyte، Skeleton Crew و Ahsoka.

پیت داکتر، مدیر خلاقیت ارشد پیکسار نیز از طریق پیام ویدیویی ظاهر شد و اولین نمایش دیزنی+ این شرکت، برد یا باخت، را که در ماه دسامبر با هشت قسمت به دیزنی پلاس می‌آید، تشویق کرد.

با این حال، بزرگترین لحظه ارائه حتی از هیچ یک از نام های پررنگ نبود. در پایان این رویداد تقریباً دو ساعته، دیزنی 100 بازیگر را با لباس جنگجویان سامورایی به افتخار عنوان آینده FX، Shogun، گران‌ترین سریال تاریخ این شرکت، بیرون آورد. قبل از اینکه دیزنی نگاهی اولیه به فیلم‌های این سریال به اشتراک بگذارد، سامورایی‌ها در میان جمعیت رفتند و با شمشیر جنگیدند.

حفظ DEI در مکالمه

اگرچه ارائه بیشتر بر محتوای آینده دیزنی متمرکز بود، اما این شرکت همچنین به‌روزرسانی سریعی را در مورد سطح آگهی جدید دیزنی پلاس ارائه کرد، که فرو گفت از نظر مشترکین و تبلیغ‌کنندگان رشد سالمی داشت و قابلیت‌های جدیدی در هفته گذشته منتشر شد.