دیزنی با وجود اعتصاب، ستاره های بزرگی را به نمایش گذاشت

علاوه بر این، DEI موضوع اصلی گفتگو در سراسر ارائه دیزنی بود.

دیزنی از سال 2021 به عنوان بخشی از مذاکرات اولیه خود به خرید تبلیغات چندفرهنگی نیاز داشته است، و قبل از شروع، فرو به Adweek گفت که پس از اینکه مشتریان درخواست کلی DEI اولیه دیزنی را در سال 2022 سه برابر کردند، این شرکت آنها را به چالش می کشد تا دوباره درخواست اصلی خود را در سال جاری سه برابر کنند. .

فرو همچنین بازاریابان را از همان ابتدا به چالش کشید تا در خریدهای خود عمدی عمل کنند.

“در مورد سرمایه گذاری های خود آگاه باشید. به تمام ابعاد تنوع تکیه کنید. ما بهترین داستان‌سرایان را داریم که فرهنگ را می‌فهمند و نحوه صحبت کردن با جوامع را به روش‌های مرتبط درک می‌کنند.» ما هرگز به عنوان یک شرکت بیشتر متمرکز نبوده‌ایم تا اطمینان حاصل کنیم که با داستان‌های با کیفیتی که از دیزنی و شرکای برند ما انتظار دارند، در برابر همه مخاطبان ارائه می‌کنیم.»

فقدان افراد مشهور از دنیای سرگرمی در بین جمعیت گم نشد. به هر حال، به جای روتین کمدی معمول کیمل از پایان رویداد، فرو روی صحنه رفت تا در مورد پشته فناوری شرکت صحبت کند.

دیزنی قبلاً جزئیات مجموعه فناوری خود را برای Adweek توضیح داده بود و فاش می کرد که قدرت فیلم ها و نمایش های خود را به تبلیغات خود می آورد. اما این موضوع باعث خنده بسیاری نمی شود.

باز هم، با توجه به اینکه نویسندگان و استودیوها تا زمان ارائه هنوز در بن بست هستند، شاید به هر حال زمان مناسبی برای خندیدن نباشد.