پادکست Brave Commerce: نوآوری با هوش مصنوعی

در این قسمت از Brave Commerce، ادواردو لوز، مدیر برند و مدیر مفهومی Panera، در مورد هوش مصنوعی، سخاوتمندی و رویکرد اول عضویت با میزبان سارا و راشل صحبت می‌کند.

پانرا با 55 میلیون عضو وفادار استثنایی، “سخاوت” را به عنوان ویژگی تعیین کننده برند خود معرفی کرده است. لوز به این می پردازد که چگونه فداکاری پانرا برای سخاوت نسبت به افراد، جامعه و کره زمین، ابتکارات آن را شکل داده است. Panera از طریق رویکردهای خود، مانند اهدای کالاهای فروخته نشده خود به سازمان های غیرانتفاعی محلی، به ارزش های اصلی خود وفادار می ماند.

لوز در مورد اینکه چگونه ادغام فناوری هوش مصنوعی در ابتکارات خدمات مشتری خود به تنوع بخشیدن به جریان درآمد کمک کرده و نرخ تبدیل آن را 30 تا 40 درصد در 3 تا 4 ماه اول پیاده سازی افزایش داده است. او تأکید می کند که یافتن تعادل صحیح بین فناوری و اصالت هنگام توسعه یک استراتژی هوش مصنوعی کلیدی است.

خوراکی های کلیدی:

  • با استفاده از فناوری‌های هوش مصنوعی مانند یادگیری ماشینی و ربات‌های گفتگو، کسب‌وکارها می‌توانند کارایی عملیاتی را بهبود بخشند، تعامل با مشتری را افزایش دهند و رشد را افزایش دهند.
  • هویت برند قوی به متمایز شدن یک کسب و کار کمک می کند و در سطح عمیق تری با مشتریان طنین انداز می شود.
  • با ادغام ذهنیت فناوری اول در سراسر سازمان، کسب و کارها می توانند محیطی از نوآوری را ایجاد کنند و در خط مقدم صنعت خود باقی بمانند.