درک الگوهای رشد جدید TikTok

تصویر
Mekanism / Trendpop

این سازندگان جدید ممکن است دیدگاه‌ها را از سازندگان معتبر منحرف کنند، اما محبوبیت آن‌ها می‌تواند میانگین کلی بینندگان را نیز حفظ کند.

مدل “سوختن آهسته”

بسیاری از سازندگان متوجه شده‌اند که فیلم‌هایشان بیشتر از حد معمول به FYP رسیده است. در حالی که ویدیوی معمولی آنها در فوریه 2022 به 10000 بازدید در 24 ساعت می رسید، اکنون همان نوع محتوا تا یک هفته طول می کشد تا به این اعداد برسد.

این باعث شده است که بسیاری تصور کنند که TikTok یک مدل “سوختن آهسته” را اتخاذ کرده است، که در آن بازدیدهای ویدئویی قوس رشد طولانی تری را مشاهده می کنند زیرا الگوریتم برای تعیین اینکه کدام ویدیوها دارای تعاملی هستند که شایسته FYP هستند، زمان بیشتری می طلبد. این همچنین می تواند محصول جانبی تاکید TikTok بر جستجو باشد.

تصویر
Mekanism / Trendpop

طی یک دوره سه هفته ای، متوجه شدیم که ویدیوها در طول ماه پس از اولین پست، بازدیدها را به دست آورده است. در حالی که بسیاری از سازندگان از نظر تاریخی معتقد بودند که ویدیوها تقریباً تمام بازدیدهای خود را در هفته اول به دست آورده‌اند، ویدیوهایی که در اواخر ژانویه یا اوایل فوریه ارسال شده‌اند همچنان تا 20 درصد رشد هفته‌ها بعد دارند.

با این حال، ویدیوهای ارسال شده قبل از نوامبر 2022، بعید بود که بیش از 3 درصد بازدید اضافی داشته باشند، که نشان می دهد TikTok دیگر آنها را به FYP سوق نمی دهد.

با نگاه به آینده

فقط یک سال پیش، میانگین بازدید هفتگی TikTok بین 180000 تا 190000 بود که با اعداد امروزی بسیار متفاوت است. بازی تغییر کرده است: توزیع محتوا دیگر یکسان نیست، و برخلاف پلتفرم‌هایی مانند اینستاگرام، حساب‌های ایجاد شده لزوماً فالوورهای بیشتری جمع نمی‌کنند – در واقع، سازندگان با 100000 فالوور به طور متوسط ​​30000 کاهش بازدید داشته‌اند.

توزیع مجدد دیدگاه‌های TikTok با پیوستن سازندگان جدید به پلتفرم، اصل «ثروتمند-ثروتمندتر» را از معادله دور نگه می‌دارد و باعث ایجاد غوغا در بین سازندگان معتبر می‌شود و اکنون جمع‌آوری نماها بیشتر طول می‌کشد و الگوی رشد کندتر را نشان می‌دهد.