خط تولید پاییز CW دارای FBoy Island، واردات کانادا است

CW از ارائه معمول صبح پنجشنبه هفته خود صرف نظر کرد، اما همچنان اولین خط پاییزی خود را تحت مالکیت Nexstar جدید معرفی کرد. در بحبوحه اعتصاب نویسندگان، این شبکه به FBoys متکی است و تقریباً از تمام سریال‌های فیلمنامه فعلی خود دور می‌شود.

Nexstar از زمان خرید 75 درصد از مالکیت CW در پاییز گذشته، شبکه را متحول کرده است، و مدیران اجرایی مانند مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره Mark Pedowitz خارج شدند و شرکت نظافت خانه سری قدیمی CW در جستجوی سودآوری بود.

تحت Nexstar، CW از جایگاه سنتی خود در روز پنجشنبه خارج شد، زیرا شرکت مادر جدیدش در ماه آوریل رویدادی را برای نمایش CW، NewsNation، TheHill، Nexstar Digital و بیش از 200 ایستگاه محلی برگزار کرد. CW به جای ارائه هفته اول برای تبلیغ کنندگان، یک رویداد مطبوعاتی صبح پنجشنبه برگزار کرد تا از ترکیب پاییز خود رونمایی کند.

Walker و All American تنها دو سریال فیلمنامه‌شده CW هستند که شرکت تأیید می‌کند که در حال حاضر بازگردانده می‌شوند، زیرا برنامه پاییز نمایش‌های جدیدی را معرفی می‌کند که از تلویزیون کانادا و سریال‌های خارج‌شده از شبکه‌های دیگر، از جمله FBoy Island که لغو شد، معرفی می‌شود. در HBO Max و 61st Street، که AMC در ژانویه علیرغم تولید فصل دوم آن را لغو کرد.

فصل جدید با All American دوشنبه‌ها آغاز می‌شود و پس از آن درام خیابان 61 با بازی کورتنی بی ونس، مایکل بی. جردن، پخش می‌شود.

سه‌شنبه کمدی‌هایی را با چندین سریال جدید به ارمغان می‌آورد، از جمله Son of a Critch، که از تهیه‌کننده اجرایی Schitt’s Creek می‌آید و مالکوم مک‌داول در آن بازی می‌کند. Run the Burbs، از اندرو فونگ، ستاره Kim’s Convenience. کودکان همه چیز را خراب می کنند، از تهیه کنندگان Schitt’s Creek و Letterkenny. و Everyone Else Burns که تهیه کنندگان Broad City پشت آن هستند.

درام‌های جدید تحت رهبری زنان چهارشنبه‌ها پخش می‌شود. Sullivan’s Crossing بر اساس مجموعه کتاب های رابین کار، رمان نویس، بازگشت چاد مایکل موری به CW را نمایش می دهد. پس از آن سریال خواهران اسپنسر با بازی لی تامپسون و استیسی فاربر پخش خواهد شد.

در همین حال، پنجشنبه همه چیز در مورد FBoys است، با شبکه ای که پس از حذف HBO Max آن را از پلتفرم، جزیره FBoy میزبان نیکی گلسر را نجات داد.

جمعه تنها روزی است که نسبت به فصل گذشته دست نخورده باقی مانده است و Penn & Teller: Fool Us با میزبان جدید بروک برک و فصل جدید Whose Line Is It Anyway بازگشته است.