تراویس بارکر به Liquid Death برای Unusual Collab می پیوندد

پیرسون گفت که بارکر، که چندین مفهوم برای انتخاب داشت، تنقیه را به عنوان مورد علاقه خود انتخاب کرد. راکر و برند کنسرو آب بی پروا که ارزشی معادل 700 میلیون دلار دارد و پیش بینی می کند امسال حداقل 250 میلیون دلار درآمد داشته باشد، تا به حال رابطه غیررسمی داشتند.

از دیدگاه Liquid Death، با توجه به مجموعه‌های تازه پایان یافته Blink-182 در Coachella و یک تور جهانی قریب‌الوقوع، زمان‌بندی نمی‌توانست بهتر از این باشد. در همین حال، بارکر به تقویت پروفایل خود با یک ویژه Hulu به نام “Til Death Do Us Part: Kourtney and Travis” و اتحادهای برندهای مختلف (مرغ مصنوعی جسور، فقط یکی را نام برد) و سرمایه گذاری های کارآفرینی ادامه داده است.

پیرسون گفت، در حالی که به آسانی اعتراف کرد که ایده تنقیه “احمقانه” بود، اما روشی برای دیوانگی وجود دارد. “شما واقعا می توانید آن را لمس کنید و آن را احساس کنید و آن را بخرید، که آن را از یک شوخی احمقانه و بیشتر شبیه یک اثر هنری عجیب و غریب که می خواهید بخشی از آن باشید، دور می کند.”