بازی های ویدیویی فراتر از یک سرگرمی هستند. اما آیا شما گیمر صحبت می کنید؟

بسیاری از ما ممکن است فکر کنیم که انجام بازی های ویدیویی یک سرگرمی سرگرم کننده است و چیز دیگری برای آن وجود ندارد. اما بسیاری از ما نمی‌توانیم اشتباه کنیم.

میلیون‌ها نفر از پلتفرم‌هایی مانند توییچ و یوتیوب استفاده می‌کنند تا بازی‌های مردم را تماشا کنند و نظر بدهند. این سازندگان در حال همکاری با برندها و شرکت های بزرگ هستند و قدرت و رشد صنعت بازی را اثبات می کنند. شرکت مشاوره خلاق و استودیوی Open World به شرکت‌ها کمک می‌کند با این مخاطبان که اکثریت ژنرال Z هستند ارتباط برقرار کنند.

Open World به عنوان نقطه تلاقی فرهنگ جوانان، بازی و بازاریابی تعریف می شود. ماموریت آن کمک به برندها برای ایجاد محتوای مرتبط است که برای مخاطبان Gen Z که در تلاش برای رسیدن به آن هستند معتبر باشد.

Open World بخشی از آژانس بزرگتر Loaded است که با برندهایی مانند آدیداس، چیپوتل و نتفلیکس کار می کند. Loaded یک شرکت مشاوره و مدیریت بازی است که برای تکامل صنعت بازی های ویدیویی طراحی شده است.

در این قسمت از Young Influentials، کالین دنیلز، ویرایشگر و مجری دیجیتال Adweek، با نادیا تسنگ، نادیا تسنگ، نایب رئیس شراکت استراتژیک، در مورد تغییر به صنعت بازی از ورزش، چگونگی ایجاد حرفه ای در زمینه بازی، و نحوه کمک Open World به برندها صحبت می کند. به مخاطبان Gen Z برسد.